Avatar billede frederikpag Nybegynder
30. september 2008 - 11:02 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hvordan skifter man sprog på XAL?

Hej Eksperter,

Jeg ville blot spørge om der er nogen, der kan hjælpe mig med at skifte sprog på XAL version 3.6. Det nuværende standardsprog er svensk, men jeg kunne godt tænke mig, at få menuen og dialogvinduerne over på dansk - hvordan gør man det? og, kan jeg gøre det uden at jeg dermed også skifter sprog for resten af organisationens XAL brugere (da de er svenske)?

Ser frem tyil at høre fra jer.

De bedste hilsner

Frederik
Avatar billede blacks Mester
30. september 2008 - 11:35 #1
Hvis I har koder til at må kører på Dansk er det i din genvej til XAL du skal have    -cdk -c for at fortælle at det ønskes et bestemt sprog og dk for ja gæt selv :-)
Avatar billede frederikpag Nybegynder
30. september 2008 - 12:11 #2
Det skulle jo være lige til. Men jeg får en fejl der siger:

"Message file Z:\c_txtdat. missing" Og herefter får jeg en yderligere:"Message file Z:\Country\SE\c_txtdat. missing"

Jeg har kontrolleret at den første fil er der - "c_txtdat.dk", den anden findes rigtigt nok ikke. Der eksistere ej heller et bibliotek ved navn "DK" under Z:\Country\

Nogen gode ideer til hvordan jeg løser dette?
Avatar billede frederikpag Nybegynder
07. maj 2009 - 14:24 #3
Lukker...