Avatar billede Slettet bruger
29. september 2008 - 18:37 Der er 6 kommentarer

Software til WebCam

Jeg har en laptop med indbygget WebCam. Findes der nogle freeware programmer til sådan et WebCam. Jeg kan vel ikke bare nøjes med at have driveren installeret?
Avatar billede computerlab Nybegynder
05. oktober 2008 - 10:31 #1
Jo, driveren burde være nok, men det kommer jo an på hvilke funktioner du ønsker?

Mvh
Brian Jørgensen
ComputerLab
Avatar billede Slettet bruger
05. oktober 2008 - 10:44 #2
Det var egentlig med sammen med Live Messenger. Den viser slet ikke noget billede.
Avatar billede computerlab Nybegynder
05. oktober 2008 - 11:01 #3
Har du installeret driveren? Eller var den installeret fra start af? Kan du se dit webcam i stifinder?

Mvh
Brian
Avatar billede Slettet bruger
05. oktober 2008 - 20:37 #4
Hej

PC'eren var helt tom fra starten af. Jeg har installeret driveren og i enhedshåndtering brokker den sig ikke. Men nej - jeg kan ikke se den i stifinder - skulle jeg kunne det??
Avatar billede computerlab Nybegynder
05. oktober 2008 - 20:46 #5
Ja, normalt kan man se den i stifinder. Har du hentet den seneste driver fra producentens hjemmeside?
Avatar billede Slettet bruger
06. oktober 2008 - 12:20 #6
Geninstallerede messenger - det hjalp :-)