Avatar billede maxxtherogue Nybegynder
29. september 2008 - 13:53 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Dokumentation til Hotcopy

Jeg har en virkende hotcopy der kører dagligt, men jeg vil gerne have mere ud af det, så jeg har ledt efter dokumentationen i en 3-4 timer nu og det eneste jeg kan finde er en fil der hedder "w1w1adg.pdf". Og nej, den har jeg ikke læst fra ende til anden :) Men det er ikke nok, jeg har brug for en forklaring på switche til batchen. Som sagt, har en batch der køre okay, men det er kun 80% i orden. Helt specifickt ledte jeg efter noget med at maile en log fil af kørselen, men nu vil jeg se hvad den kan.

Og forresten har jeg altså ikke lige software cd'en, da chefen tog den med hjem og vogter den nidkært. Men ville elske hvis nogle kunne vise mig en PDF.

Vi er forresten på Nav 4 nu (grunden til hotcopy i stedet for expandit fra tidligere)
Avatar billede torben-r Nybegynder
29. september 2008 - 16:30 #1
Du finder dokumentationen om hotcopy i Installation & System Management (w1w1ism.pdf) som du finder på din installations-cd. Det står i kapital 5.6 SERVER BASED BACKUP.

En af parametrene er netop muligheden for en e-mail til administrator

"[email=username@navision.com]
The E-mail address of the person who is to be informed about the final
status of the backup procedure.
The E-mail message contains the following information:
Subject: This is the backup for Monday (The description of the backup).
Backup started at 2001/03/15 10:02:50.
Backup ended successfully at 2001/03/15 10:06:06.
If the backup failed the E-mail will only contain the description of the
backup and a message informing you of the error that caused the backup
to fail."

Håber at det hjælper dig.
Avatar billede maxxtherogue Nybegynder
30. september 2008 - 11:46 #2
Nå okay, jeg afviser lige svaret i første omgang for at holde tråden åben, men jeg er faktisk allerede godt tilfreds med svaret, bliver bare grådig nu.