Avatar billede domaz Nybegynder
26. juni 2001 - 14:36 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Fjerne rammer?

Jeg har lavet en frames på min hjemmeside, så den er delt op i 2, lodret!
Men nu er der den der kant, og den vil jeg have væk, men hvordan gør jeg det?
Selvom man har fjernet den, kan man stadig få fat i den, hvis man ved hvor den er , kan man også fjerne det?
Avatar billede wizprod.com Nybegynder
26. juni 2001 - 14:37 #1
border=0
Avatar billede fomse Nybegynder
26. juni 2001 - 14:38 #2
ingen rammer = border=\"0\"
ikke fnage dem= noresize

Fomse:-)
Avatar billede fomse Nybegynder
26. juni 2001 - 14:38 #3
fnage=fange
Avatar billede keysersoze Guru
26. juni 2001 - 14:38 #4
sæt

border=\"0\"

ind
Avatar billede wizprod.com Nybegynder
26. juni 2001 - 14:39 #5
Der behøves ikke \"\" om nullet da det er numerisk værdi!
Avatar billede eia Nybegynder
26. juni 2001 - 15:47 #6
du må klikke på rammen slik at du får opp dialogboksen for frameset og så sette  border=0
Avatar billede kanstrup Nybegynder
26. juni 2001 - 16:07 #7
Eksempel :
<frame name=\"left\" src=\"left.html\" scrolling=\"no\" marginwidth=\"0\" border=\"0\" >
          <frameset marginwidth=\"0\"border=\"0\" rows=\"*,*\" frameborder=\"0\">
            <frame name=\"top\" src=\"top.html\" scrolling=\"no\" rightmargin=\"0\" leftmargin=\"0\"  marginwidth=\"0\" NORESIZE frameborder=\"no\" framespacing=\"0\">
      <frame name=\"right\" src=\"right.html\" scrolling=\"auto\" rightmargin=\"0\" leftmargin=\"0\"  marginwidth=\"0\" marginheight=\"0\" frameborder=\"no\" framespacing=\"0\">
        </frameset>