Avatar billede showsource Seniormester
28. september 2008 - 21:52 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Skift video indstilling på Cyber Shot DSC M1

Hej
Hvordan skifter jeg video opløsning fra 320x240 ( 15fps ) til vga 640x480 ( 30fps ) på et sony cybershot dsc m1 ?????
Avatar billede milter Ekspert
30. september 2008 - 00:09 #1
Manualen her burde kunne hjælpe dig på vej:

http://www.docs.sony.com/release/DSCM1.pdf
Avatar billede showsource Seniormester
30. september 2008 - 07:51 #2
Du er bare en guttermand !!!!!

Har selvf. selv været på sony's hjemmeside, men kunne kun finde manual til M2.
( Men nok fordi jeg valgte dansk ? )

Smid et svar !
Avatar billede milter Ekspert
30. september 2008 - 12:13 #3
Kommer her og held og lykke med skyderiet
Avatar billede showsource Seniormester
30. september 2008 - 21:55 #4
Jahh, nu er det ikke mig som ejer kameraet, men en ven som købte det for nogle år siden i usa, og selvf. ikke kan finde manualen i dag! :O)
( Jeg klarer mig med min SE W890i )

Og b.t.w. skal man i "skudklar" tilstand trykke på "skraldespand", så får man mulighed for at vælge opløsning for stillshot og video !

Mange tak for hjælp!
Avatar billede showsource Seniormester
30. september 2008 - 21:55 #5
Hov, glemte point!
Avatar billede milter Ekspert
30. september 2008 - 22:25 #6
Velbekom :-)

Sony er ikke det eneste firma, som har et begrænset udvalg af manualer på dansk. Hvis man kan bruge en engelsksproget version, er hjemmesider i Østen, f.eks. Hong Kong, et godt sted at kigge.