Avatar billede webrex Nybegynder
28. september 2008 - 18:03 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Kan jeg opgradere min PC med disse ram?

Hej alle

Kan jeg opdatere min gamle pc med nedenstående ram-sokkel (klods eller hvad de end hedder)på 1 GB.

Jeg har kun tid til at prøve at sætte dem i, hvis der er stor sandsynlighed for, at det virker - så venligst nævn, hvad jeg skal tage højde for, og om det vil virke??? Og skal jeg lade den der sidder i på 256 MB sidde i eller skifte den, og har jeg forstået det ret, at det blot er hukommelse, sådan at der ikke er gemt filer på disse blokke?

PC: Windows XP, Service Pack 2, 256 MB Ram, 1,8 GHz, Intel Pentium 4

Ram: (tror det er IBM-lenova-ram) Kingston Technology KTM-50/16, 1 GB Memory Module, Equiv. IBM P/N: 22p9272
9905193-135 .A00LF NANYA, 256 MB DDR-400 MHZ-CL3 PC3200u-30330.
Avatar billede efunnydk Nybegynder
28. september 2008 - 21:41 #1
Du være sikker på om det er ddr 2, ddr eller ddrs vis du kan skrive nummeret på den ram.
Avatar billede webrex Nybegynder
28. september 2008 - 22:01 #2
Fremgår det ikke af mine mange oplysninger? Hvor står sådan noget?
Avatar billede efunnydk Nybegynder
29. september 2008 - 09:39 #3
Det står på ram men tror det er ddr ram. den ram du har skrevet er drr ram og vil virke og ja din computer bliver hurtiger.
Avatar billede webrex Nybegynder
29. september 2008 - 14:38 #4
Ok, men er der ikke noget med, at man IBM-ram kun virker i IBM-pc'er?

Og kan jeg bare udenvidere tage de ram, som sidder i ud (256 MB) og lægge 2 x 1 GB ram i? De skal ikke installeres eller noget?
Avatar billede webrex Nybegynder
29. september 2008 - 14:40 #5
Det er i øvrigt en Zitech-computer.
Avatar billede efunnydk Nybegynder
29. september 2008 - 17:08 #6
ja de kan bare sætte dem i så virker de.
Avatar billede webrex Nybegynder
14. november 2008 - 20:22 #7
Svar