Avatar billede redbulldk Juniormester
28. september 2008 - 14:33 Der er 1 kommentar og
1 løsning

SMB opkobling til Windows Share

Hej

Jeg har et stort problem med opkobling til et Windows SMB. SMB opkoblingen har fungeret uden problem, men ved flytning af SMB share til en anden server, funger det pludseligt ikke mere, dvs. vi kan se drevet, men ikke filer og vi kan ligeledes ikke overføre/gemme filerne. Rettighederne er de samme. Dog er share navnet omdøbt xxxx\MACINTOCH

Vi har så prøvet at kopier ovennævnte share til xxxx\fileshare hvorefter alt funger somd et skal, både åbne, rette, oprette og overfører.

Windows Share er baseret på Windows 2003 Server.

Er der nogen som kan hjælpe?

På forhånd tak.
Avatar billede redbulldk Juniormester
28. september 2008 - 17:06 #1
Glemte at skrive, at jeg anvender MAC OS 10.4? og opdateret med de nyeste opdateringer
Avatar billede redbulldk Juniormester
30. september 2008 - 22:39 #2
lukker