Avatar billede lollering Nybegynder
27. september 2008 - 17:44 Der er 6 kommentarer

er der nogen der har forstand på at airbrushe?

er der nogen som har forstand på at airbrushe? Jeg overvejer at købe et airbrush begyndersæt med airbrush og kompressor. Er det noget der tager lang tid at blive god til, eller er det lige til?
Avatar billede rebecca Novice
28. september 2008 - 00:04 #1
Jeg tror ikke det bare er ligetil, men vil tro at hvis du er god til at tegne, sætte farver sammen så det ser godt ud samt en meget rolig hånd og meget tålmodighed er det da en fed ting at lære specielt hvis man så har håndelaget til det.

Kan kun anbefale dig at prøve hvis det er noget du brænder for.

Ps... Hvad har du tænkt dig at male med det ? motiver på biler osv. ell.andet
Avatar billede lollering Nybegynder
28. september 2008 - 11:47 #2
Jeg har tænkt mig at male på papir, bare for sjov i starten.
Avatar billede dunderfjert Nybegynder
28. september 2008 - 14:31 #3
En airbrush er egentlig "bare" en malersprøje i miniformat.
Det er ikke så meget problemet at få den til at virke, mere at have evnerne til at tegne - male, så det bare ligner noget af det man ville.

Jeg har selv prøvet for flere år siden, men det var bestemt ikke der jeg havde nogen fremtid ;O(
Avatar billede lollering Nybegynder
28. september 2008 - 16:20 #4
Nej, jeg vil nok heller ikke satse på en karriere, men blot prøve det for sjov og have det som en hobby.
Avatar billede emfr08ab Nybegynder
16. oktober 2008 - 11:47 #5
Hej lollering.

Du er sikkert allerede gået igang, men hvis du mangler gode råd kan du evt. spørge her: www.powerfist.dk/forum

Det er godt nok et forum for figurmalere/samlere, men de ved alt om den slags.
Avatar billede emfr08ab Nybegynder
19. oktober 2008 - 19:33 #6
Du kan forresten søge derinde. Der er vidst allerede nogle, der skrive om emnet.