Avatar billede makupi Nybegynder
13. december 1999 - 14:03 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

BIOS-SETUP-COMPAQ

HVORDAN KOMMER JEG IND I BIOS-SETUP PÅ EN COMPAQ PRESSARIO 58--.
Avatar billede ricky Nybegynder
13. december 1999 - 14:43 #1
Hvorfor ringer du ikke bare til CompaqCare, tlf. 70287545... der er livstidssupport på Compaq produkterne.
Avatar billede fatboy Nybegynder
13. december 1999 - 15:26 #2
På mange computere er det "del" eller "delete", der skal trykkes på. Og man skal trykke på det tidspunkt, hvor det står på skærmen, at man kan. Det er det første billede, hvor der bliver testet ram.
Avatar billede mit Nybegynder
13. december 1999 - 15:43 #3
jeg tror det er F5 eller F10...eller en af de andre F-taster ;-)
Avatar billede fatboy Nybegynder
13. december 1999 - 16:00 #4
Har du checket på Compaq's hjemmeside?

Eller skrevet til supporten hos Compaq?
Avatar billede tigerdyr Nybegynder
13. december 1999 - 16:45 #5
De Compaq jeg har rodet med har enten brugt F1, F8 eller F10 til at komme ind i BIOS'en...

Enjoy!
Avatar billede runee Nybegynder
13. december 1999 - 21:16 #6
Tryk F10 mens Compaq logoet er på skærmen umiddelbart efter du har tændt maskinen. (Bare tryk flere gange, så har du større chance for at ramme rigtigt;)
Avatar billede drake Nybegynder
17. december 1999 - 14:12 #7
Når der står en lille hvid cursor og blinker i øverste højre hjørne skal du trykke på F10... voila
Avatar billede nielsbrandmand Nybegynder
18. maj 2001 - 19:03 #8
Du skal gå på ind på compaq\'s hjemmeside og downloade den bios der tilhører din pc\'er og læse de instruktioner der følger med og så skal du oprette en dos partition på harddisken
og så skal du genstarte i a drevet først derefter er det muligt at bruge F10 til at komme ind