Avatar billede clausj Nybegynder
27. september 2008 - 09:45 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

problemer med media player 11 vista

Hej

Der følger ikke recovery cd´er med til en Acer Aspire 5310. Hvad gør man så?

claus j
Avatar billede Jensen DK Novice
27. september 2008 - 12:58 #1
Du har en skjult partition hvor recoveryen ligger den må du kunne brænde ud på en skive, der må stå i vejledningen der fulgte med hvordan du gør, det er noget med at trykke F12 under boot men det skal du først gøre når du har læst om det eller har fået support fra Acer, eller der hvor den er købt.
Avatar billede clausj Nybegynder
27. september 2008 - 13:42 #2
Det havde du helt ret i !!!  man skal recovery fra BIOS og det stod ganske rigtigt bagerst i brugsanvisningen...  tak for indsats.

claus j
Avatar billede clausj Nybegynder
27. september 2008 - 13:43 #3
smid lige ny svar, jeg klurede i det..  tak
Avatar billede Jensen DK Novice
27. september 2008 - 13:54 #4
Ok, det kan godt være at det er F10 du skal taste.
Avatar billede Jensen DK Novice
01. november 2008 - 08:49 #5
Sker der noget her?  Kan der afsluttes?
Du kan læse her hvordan man giver point / lukker sine spørgsmål.

http://expfaq.dk/behandling_af_svar#behandling_af_svar
Avatar billede Jensen DK Novice
29. november 2008 - 10:00 #6
Det er UFATTELIGT at dem med problemer kan finde ud af at skrive her ind, men de kan ikke finde ud af at markere et navn og klikke accepter for at give point for hjælpen.
Er ved at lave en liste over dårlige betalere / point givere.
Avatar billede clausj Nybegynder
29. november 2008 - 10:51 #7
Jeg al beklage dybt, har stor respekt for EXPERTEN - men er desværre lidt en sløseper..  beklager igen...  clausj