Avatar billede vest Nybegynder
26. september 2008 - 20:41 Der er 4 kommentarer

Kan man få telmore bredbånd med en fast ip i stedet for dynamisk

Jeg går og overvejer om jeg ikke skulle lave mine egen webserver, samtidigt med at jeg godt kunne tænke mig at skifte til telmore istedet for cybercity. Men det ser ud til at telmore kun tilbyder dynamisk ip adresse. Kan det passe?

På forhånd tak.

M.V.H.
Per
Avatar billede showsource Seniormester
26. september 2008 - 20:57 #1
Ehh, må jeg spørge hvorfor du gerne vil skifte udbyder ?
Avatar billede vest Nybegynder
26. september 2008 - 21:05 #2
Det vil jeg fordi at dengang for et par år siden bestilte bredbånd hos cybercity, da sagde de at man skulle have en eller anden form for telefon forbindelse, men det kunne godt være deres ip telefoni, men jeg bruger den næsten aldrig, og det koster 100 kr om måneden. De penge vil jeg gerne spare.
Avatar billede showsource Seniormester
26. september 2008 - 21:17 #3
Ok.
Jeg havde cc for et par år siden, og jeg valgte dem netop fordi man ikke behøvede en tlf.
Men det var også før det blev normalt med internet tlf.

Her hvor jeg er nu, er der netop kommet cc efter de overtog, ehh, tele et eller andet, og det er ude på bøhlandet, men der er 10/1 mbit forb.
Og de få gange jeg tidligere har haft brug for support, så har det altid virket.

Og skulle jeg i dag ha' net, ville jeg nok vælge cc igen, bare fordi ! :O)
Og derfor også spm.

Og sorry for spam!

Men umiddelbart kan jeg heller ikke se noget om fast ip hos telmore.
Men det skal du garanteret betale for, ( det skal man hos tdc !!! ), og det vil sikkert være mere end den 100 mand,- pr. md.
Avatar billede Slettet bruger
05. januar 2009 - 11:21 #4
jeg har spurgt dem om det samme de tilbyder kun 2 dynamiske nr .