Avatar billede efunnydk Nybegynder
26. september 2008 - 20:29 Der er 2 kommentarer

Ang. Digital Box

Hej
jeg har en digital box hvor jeg gerne vil have det sat til et tv extra men skal have en converter så den kan sættes til det andet tv ham i butikken siger at der skal et stik i det er satelit tv den ikke vil sende noget sinal. så hvor finder jeg sådan en converter?
Avatar billede Slettet bruger
29. september 2008 - 09:50 #1
det er en sattelit modtager ikke ?

det har den "kloge" tv mand mener er at på tv udgangen på sat boksen der sætter man et t kryds som sættes i tv nr 2

du kan kun se det pgr som boksen står på ,på begge tv

altså du kan ikke uafhængig af hinandne se 2 forskellige tv programmer

adapteren kan du få i bilka bla eller thansen
Avatar billede Slettet bruger
15. oktober 2008 - 19:54 #2
derud over kræver det dtt tuneren kan sende uhf signalet ud via rf udgangen hvilket ikke ret mange kan men kun via scart .

køb en billig philips dtr 220 på nettet den skal aligevel skiftes 1nov 2009