Avatar billede fifan Nybegynder
26. september 2008 - 18:07 Der er 7 kommentarer

Computer støjer efter ny kølepasta

Hej

jeg har lige skiftet kølepasta på min computer da den skulle renses for støv.

Men når jeg fx kopier større filer fra computeren til ipoden eller spiller css og call of duty 4 så begynder processorens blæser at larme virkelig meget og det gjorde den ikke da jeg købte den. Faktisk i starten lige da jeg tændte den efter jeg havde smurt det på der kunne den godt klare det hele men så gik der ca en uge og så larmer den igen.

tror i det bedre hjælper kun at proppe en klat på så den selv fordeler den. eller man selv klatter det ud som jeg har gjort?

Og selvfølge et meget tyndt lag det ved jeg godt.
Avatar billede efunnydk Nybegynder
26. september 2008 - 20:19 #1
Du skal prøve at opdatere din bios da der kan være kommet en ny til dit bundkort.
Avatar billede johnstigers Seniormester
26. september 2008 - 20:35 #2
efunnydk - nok ikke lige der problemet ligger...

fifan - en klat på størrelse med et knappenålshoved midt på cpu og så køler på, så fordeles det som det skal.
Husk at fjerne det gamle først.
Avatar billede fifan Nybegynder
26. september 2008 - 22:19 #3
okay John. men skal jeg fjerne det gamle med sidste gang brugte jeg toiletpapir
Avatar billede johnstigers Seniormester
26. september 2008 - 22:33 #4
Det er ok at bruge.
Avatar billede Jensen DK Novice
27. september 2008 - 08:57 #5
Det er presis det du har fået at vide her angående kølepasta. http://www.eksperten.dk/spm/845299
Avatar billede fifan Nybegynder
30. september 2008 - 19:34 #6
den larmer altså stadig
Avatar billede fifan Nybegynder
30. september 2008 - 19:37 #7
Det fungerede faktisk kun i ca 3 dage og så gør den det samme larmer den meget igen ved instalation af program eller spil