Avatar billede $noopdogg Nybegynder
26. juni 2001 - 12:25 Der er 19 kommentarer og
1 løsning

!!HJÆÆLLP!!

Hey Hva så der :-) ..Jeg har et Mindre problem som jeg håber at i kan løse...

Min Computer (900 Mhz) Har jeg fået sat et ekstra køler i Men den larmer Som et Tærskeværk (altså helt vildt) så jeg ville høre om der var nogle der havde en løsning på dette lille problem..

OG NEJ IKKE ET LOWNOISE KABNIET..Jeg har et i forvejen .. Det hjælper bare ikke rigtigt :)
Avatar billede otis Nybegynder
26. juni 2001 - 12:26 #1
med på en lytter
Avatar billede retaxes Nybegynder
26. juni 2001 - 12:27 #2
Den sidder ikke og rører der laver resonans?!
Avatar billede retaxes Nybegynder
26. juni 2001 - 12:27 #3
Rettelse_:
Den sidder ikke og rører noget der laver resonans?!
Avatar billede sting Nybegynder
26. juni 2001 - 12:28 #4
Hvilken køler har du sat på??
Avatar billede retaxes Nybegynder
26. juni 2001 - 12:29 #5
Det kan også være at den fra fabrikken har haft en fejl der skaber ubalance.
Avatar billede rickypriv Nybegynder
26. juni 2001 - 12:29 #6
Jeg tror du skal have en ny køle.. En der er ikke lamer så meget..
Avatar billede jimse Nybegynder
26. juni 2001 - 12:30 #7
Tjeck om du kan dreje vingerne rundt uden de skraber på noget når PC\'eren er slukket.
Avatar billede $noopdogg Nybegynder
26. juni 2001 - 12:30 #8
HEy !! Jeg har lige købt Køleren ...Den kostede fandme en hel bondegård...

Det er Jo bare et a-Open Hightower kabinet...

Jeg vil ikke have ny køler da jeg aldrig har haft en bedre !!
Avatar billede $noopdogg Nybegynder
26. juni 2001 - 12:30 #9
Prop skumgummi i enden :-)
Avatar billede retaxes Nybegynder
26. juni 2001 - 12:30 #10
Det er åbenbart ikke en cpu-køler, det er vel bare til at skabe ekstra ventilation i sommervarmen, right!
Avatar billede $noopdogg Nybegynder
26. juni 2001 - 12:31 #11
..Det er faktisk derfor at jeg har fået den i ..Pga varmen i sommer...

Det er en Thermaltake CPU Super Orb Køler..
Avatar billede jg Nybegynder
26. juni 2001 - 12:34 #12
Du må først finde ud af om det er strømforsyningsblæseren eller den på CPUén:
Pil løget af, sæt en finger på blæseren på CPUén. Hvis det ikke hjalp, må det være blæseren fra strømforsyningen. Du kan (hvis du ikke er sart) stoppe den med en tynd blyant eller lign.
Når du har fundet ud af hvilken der er deffekt, skifter du den.
Avatar billede retaxes Nybegynder
26. juni 2001 - 12:34 #13
Ok, men derfor kan den godt være defekt. Kan du prøve den uden at den sidder på cpu, sæt den gamle på medens du prøver, og hold den i forskellige stillinger for at se om den larmer lige meget.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
26. juni 2001 - 12:48 #14
Der sidder vel ikke et lille stykke tape for at holde vingerne under transport, det gjorde der i min og så larmer den meget!!!
Avatar billede retaxes Nybegynder
26. juni 2001 - 13:25 #15
Hvad var løsningen så vi andre kan lære lidt af det og hjælpe andre der er i samme situation ;o(
Avatar billede snowball Novice
26. juni 2001 - 13:34 #16
hhmmm...lidt off topic, men er det kun mig der synes der er ret store ligheder mellem brugerne $snoopdogg og dichael415 !? Se f.eks http://www.eksperten.dk/spm/84485 ! Begge spørgsmål starter med \"Hey Hva så der\" og så bruger de begge !! i deres overskrift på spørgsmål. $snoopdogg er desuden nyoprettet bruger og i det hele taget minder deres \"stil\" meget om hinanden !?

Bare en tanke. Sorry if I\'m wrong ;)

Snowball
Avatar billede retaxes Nybegynder
26. juni 2001 - 13:44 #17
Hvis det er rigtigt så bliver begge navne blacklistet hos mig og de(han) får ingen hjælp ;o(
Avatar billede $noopdogg Nybegynder
26. juni 2001 - 17:13 #18
Hvad er det fa for en omgang braller at fyre af !!
bare fordi at jeg har efterlignet en der bruger det ... Kæft hvor ringe..
SE FEKS
http://www.eksperten.dk/spm/59662

Han begynder da også med det

!!
DET ER DA BARE EN SIMPEL LIGHED

er der igen af jer der har hørt Defenitionen af en stodder !
Avatar billede snowball Novice
26. juni 2001 - 17:30 #19
$snoopdogg: Jo jeg kender godt til definitionen af en stodder og du læner dig pænt op ad den ;)

Men som sagt, så var det bare en tanke ;o)

Snowball
Avatar billede $noopdogg Nybegynder
26. juni 2001 - 18:00 #20
Ok.