Avatar billede rendez Nybegynder
24. september 2008 - 22:27 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

skype på en hjemmeside

jeg har set flere hjemmesider med et skype icon, hvor man bare trykker og så ringer den op til virksomheden, som har hjemmesiden.
Jeg er ved at lave en hjemmeside og vil gerne have et skype icon, som ringer til mig når en kunde klikker på den. Jeg ved bare ikke hvordan man får det ind på min hjemmeside og om det er noget man skal downloade??
Avatar billede arne_v Ekspert
24. september 2008 - 22:33 #1
Jeg mener da bare at der er et helt normalt telefon nummer.

Og sa har folk under Skype installation faaet installeret den irriterende
Skype plugin som laver telefon numre paa sider om til skype links.
Avatar billede vejmand Juniormester
24. september 2008 - 22:35 #2
Enig med arne_v.....
Avatar billede jokerper Nybegynder
24. september 2008 - 22:38 #3
Avatar billede rendez Nybegynder
24. september 2008 - 22:55 #4
Tak for dit svar. Så skal jeg bare se om jeg kan finde ud af det. Jeg er ikke så skrab til kodning.
Hvis jeg vil give dig de point, hvordan gør jeg det??
Avatar billede jokerper Nybegynder
24. september 2008 - 23:12 #5
Hvem af os???

Jeg sender et svar, du kan nu bladre ned i bunden og se at jeg har lagt et svar. Marker mit navn og accepter. Husk at være logget ind.