Avatar billede novice-so-far Nybegynder
24. september 2008 - 21:49 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Flere instalationer af JAVA Environment og Updates

Ved gennemgang af Tilføj/fjern programmer-listen, undrer det mig, at  både J2SE Runtime Environment 5.0 Update 11 og JAVA(TM) SE Runtime Environment 6.0 Update 1 findes på listen. Derudover er også JAVA (TM) SE 6.0 Updates 2, 3, 5 og 7 som selvstændige poster på listen. Er de virkelig allesammen nødvendige, eller kan jeg fjerne nogle af dem?
Måske det bare er listen, der er misvisende?
Avatar billede osigaard Nybegynder
24. september 2008 - 21:56 #1
I Tilføj/fjern programmer, kan du roligt afinstallere alle, undtagen JAVA (TM) SE 6.0 Updates 7
Avatar billede osigaard Nybegynder
24. september 2008 - 21:58 #2
JAVA (TM) SE 6.0 Updates 7 er den seneste Runtime Enviroment.
Avatar billede novice-so-far Nybegynder
24. september 2008 - 22:10 #3
Ok - vil det så også frigøre den plads, de er angivet til at fylde?
Avatar billede osigaard Nybegynder
24. september 2008 - 22:45 #4
Skulle det gøre, har dog aldrig undersøgt det nøjere
Avatar billede novice-so-far Nybegynder
24. september 2008 - 22:51 #5
Det fjernede ca 3/4 af hvad der var angivet. Men bedre end ingenting på min propfyldte C:\
Tak for tippet og smid lige et svar for pts.
Avatar billede osigaard Nybegynder
24. september 2008 - 22:58 #6
Ping :-)