Avatar billede fldkdla Nybegynder
24. september 2008 - 21:45 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Kopiere en folder med status bar

Hej

Jeg kan ikke finde noget kode til at kopiere en folder fra netværket eller fra en ftp server, hvor den også viser en status bar over hvor langt den er kommet er der nogen af jer der har noget jeg kan bruge ? Gerne lidt simpelt hvor jeg bare skal angive source og destination foldere.

Pfh. tak

Daniel
Avatar billede fldkdla Nybegynder
24. september 2008 - 21:46 #1
det kunne være fra eks \\10.0.0.1\data\SourceFolder til C:\Program files\Updater\AppStore\DestinationFolder
Avatar billede fldkdla Nybegynder
26. september 2008 - 22:40 #2
Lige meget så...