Avatar billede ekki Nybegynder
24. september 2008 - 21:07 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Computeren opfører sig underligt (Grafik)

Hej!
Jeg har lige erhvervet mig spillet Crysis: Warhead
de første gange syntes jeg det laggede lidt for voldsomt i
forhold til mine specs (se længere nede)endda med lave settings og jeg prøvede at
downloade en ny driver dette virkede og spillet kørte
flydende med max settings dette varede en times tid til spillet
crashede og det samme problem opstod jeg prøvede at slette alle
de gamle drivere og installere de nye uden held i windows har den
det også med at lagge ind imellem

Intel Core 2 Duo 2.13GHz
2 GB ram
Nvidia Geforce 8800 Gts
Avatar billede nopsen Ekspert
25. september 2008 - 07:29 #1
kan se du har en kedelig tendens til at oprette spørgsmål, og så forsvinde uden tilbagemelding eller afslutning, til dem der har brugt tid på det

http://www.eksperten.dk/list.phtml?spm_creator=ekki&status_1=on&status_2=on&status_3=on&status_4=on

gider ikke hjælpe, før du får styr på det.
Avatar billede ekki Nybegynder
25. september 2008 - 15:39 #2
Og kan høre du ikke har kigget dig ordentligt omkring før du angriber
Jeg sørger altid for at få givet mine point ud såfremt problemet er blevet
løst - Skal da også gerne dele de udestående ud men det kræver jo også at
spørgsmålet bliver lukket af eller at der har været nogle konstruktive svar der også fortjener point i nogle tilfælde er spørgsmålene ikke blevet
lukket fordi der ikke er sendt noget svar har for et par dage siden gennemgået
mine spørgsmålet og uddelt de løse point der måtte være.
- Så du behøver skam ikke hjælpe, klarer mig nok uden ;)
Avatar billede ekki Nybegynder
25. september 2008 - 15:43 #3
Kig også efter at flere af mine spørgsmål er uden nogen svar overhovedet
Avatar billede nopsen Ekspert
26. september 2008 - 16:31 #4
i flere af dine spørgsmål, var der kommet nogen forslag, uden du var vendt tilbage, hvis folk ikke ved om deres forslag virker, venter de tit med at lægge et svar, til spørgeren beder om det, det er jo ikke sjovt at forsøge at hjælpe, når spørgeren ikke gider skrive tilbage om det har hjulpet.
Avatar billede ekki Nybegynder
26. september 2008 - 20:55 #5
Den del har du ret i, og har også skrevet tilbage til dem der har forsøgt at hjælpe for at få resterende point ud af verden.
Avatar billede ekki Nybegynder
29. oktober 2008 - 21:06 #6
men hva skulle du have de point så jeg kunne lukke den her eller hvad?
Avatar billede nopsen Ekspert
30. oktober 2008 - 17:00 #7
nej jeg har jo ikke hjulpet med en løsning på dit problem, så hvis du vil lukke, lægger du selv et svar og accepterer dette.
Avatar billede ekki Nybegynder
30. oktober 2008 - 20:42 #8
ok... lukket