Avatar billede webmasterpxp Nybegynder
24. september 2008 - 20:10 Der er 14 kommentarer

Php community system

Hey mig og en ven er ved at lave en Habbo Fansite og vi er nybegynder men men... vi skal bruge et system hvor folk kan logge ind og skrive i en gæstebog.

Jeg ville spørger, kender i nogle gratis systemer for sådan noget?
Skal Helt Bruge det hurtigt eller inden for et par dage

- WebMasterPxP.
Avatar billede jkampmann Nybegynder
24. september 2008 - 20:11 #1
google
Avatar billede webmasterpxp Nybegynder
24. september 2008 - 20:15 #2
Tror du ikke at jeg har prøvet, Der kommer bare en masse frem :P
Avatar billede w13 Novice
24. september 2008 - 20:17 #3
Så skal du jo vælge en af dem. =)
Avatar billede webmasterpxp Nybegynder
24. september 2008 - 20:18 #4
Slet ikke nogle med et navn jeg kan søge efter som F.eks ''navn''system eller sådan noget? ;)

- WebMasterPxP
Avatar billede kjeldsted Novice
24. september 2008 - 20:21 #5
Det eneste I skal bruge er et system hvor man logger ind og skriver i en gæstebog?
Avatar billede jarner Nybegynder
24. september 2008 - 20:25 #6
I kan altid bruge phpBB. Dog mange unøge funktioner til jeres behov.
Avatar billede webmasterpxp Nybegynder
24. september 2008 - 20:25 #7
Mhh, nej ligesom Shocknews.dk eller http://www.deplox.dk/ (som dog er en Netstation's avis)
Avatar billede webmasterpxp Nybegynder
24. september 2008 - 20:28 #8
Deplox virker lol d;
Avatar billede webmasterpxp Nybegynder
24. september 2008 - 20:29 #9
virker ikke* (sorry spam)

men kort sagt et system hvor folk kan logge ind.
Avatar billede kjeldsted Novice
24. september 2008 - 20:32 #10
Hm. Nu kender jeg ikke de to sider. Personligt synes jeg jo bedst om hjemmelavede systemer, da man selv bestemmer over disse. Og et login system er meget simpelt at bygge, hvor det samme gælder for en GB. Kommer an på om der ud over login og GB skal være andre store ting på siden.
Avatar billede webmasterpxp Nybegynder
26. september 2008 - 14:48 #11
jeg kan desvære ikke finde ud af at lave et system, men jeg vil gerne sprøger om nogle der kender et system til en netstatioen's avis? altså hvor der login og så'en, det vil være super hvis nogle kendte et ;) (hvis du har et så kontakt mig lige)
Avatar billede webmasterpxp Nybegynder
26. september 2008 - 14:48 #12
spørger* :P
Avatar billede kjeldsted Novice
26. september 2008 - 19:08 #13
Hm. Det eneste jeg vil kunne hjælpe med er nu nok kun at bygge det fra bunden. Desværre.
Avatar billede kjeldsted Novice
11. maj 2011 - 11:32 #14
Bare lige for at samle op.
Er problemet løst? Og i så fald bør tråden lukkes.