Avatar billede mulkurul Nybegynder
24. september 2008 - 17:54 Der er 14 kommentarer og
2 løsninger

dll fejl under opstart

Jeg kører med en ældre athlon 1400+ med 2 blokke ddr ram a 512 MB. Windows XP Prof. engelsk version.

Ved opstart får jeg en popup med følgende dll-fejl:

error loading
c:/windows/system32/bjqtapq.dll
specified module could not be loaded.

Nu kunne jeg så godt leve med det men den har det også med at genstarte umotiveret og spørgsmålet er om de 2 ting har noget med hinanden at gøre.
Jeg har kørt superantispyware på harddisken og AVG antivirus. Og opdaterede xp med service pack 3 igår uden effekt.
Et forslag til at fjerne den dll fejl?

mvh
Avatar billede peet-49 Novice
24. september 2008 - 17:58 #1
Tryk f8 under opstart og vælg sidst kendte konfiguration, hvor systemet virkede og kør derefter en chkdsk
Avatar billede mulkurul Nybegynder
24. september 2008 - 18:01 #2
Det prøves fluks :)
Avatar billede mulkurul Nybegynder
24. september 2008 - 18:19 #3
hmm. Den går ind i bios når jeg trykker på såvel F8 som Del.
Herfra kan jeg ikke vælge sidst kendte virkende konfiguration.
Da jeg prøvede at køre en chkdsk slukkede den øjeblikkelig og genstartede..... :(
Avatar billede Slettet bruger
24. september 2008 - 18:41 #4
prøv F12
Avatar billede mulkurul Nybegynder
24. september 2008 - 18:58 #5
Har forsøgt. Den går stadig ind i bios. Selvom den crasher og genstarter går den ikke ind i den menu hvor jeg kan vælge safe mode sidst kendte virkende konfiguration som man vel ellers burde forvente.
Avatar billede haverslev Novice
24. september 2008 - 19:19 #6
Prøv først at fjerne evt. tilkoblede usb enheder og genstrt maskinen
gå i Bios under opstarten - lav en "load default settings" og tjek derefter at tid/dato passer efterfølgende.
Tjek om du nu kan starte normalt op eller kan komme i fejlsikret tilsatnd via F8
Avatar billede mulkurul Nybegynder
24. september 2008 - 19:53 #7
Takker. Det gjorde ihvertfald at jeg nu fik adgang til de forskellige modes under opstart. Jeg valgte den sidst kendte virkende konfiguration. Popup med dll fejl kommer stadig. Jeg skal så lave en chkdsk kan jeg forstå. Er det rigtigt forstået at jeg gør det ved at klikke på start-run-chkdsk og så vælge det aktuelle drev?
24. september 2008 - 19:55 #8
Omtalte fil [bjqtapq.dll] er garanteret 'snavs' !!!
Derfor følgende ->

Hent og instalér CCleaner http://www.ccleaner.com/ + http://www.spywarefri.dk/manualer/ccleaner-manual.htm
Under installationen får du tilbudt [Yahoo Toolbar]. Du kan sige ja eller *NEJ* til den.
Lad programmet foretage en oprydning...

Hent Malwarebytes Anti-Malware herfra:
http://www.besttechie.net/tools/mbam-setup.exe
Eller herfra ->
http://www.majorgeeks.com/Malwarebytes_Anti-Malware_d5756.html

Installer programmet - når det er gjort skal du lade programmet opdatere sig. Herefter åbner et vindue, hvor du skal flytte prikken til "Kør et fuldstændigt systemscan" - klik på Skan Knappen - lad programmet arbejde. Når det er færdig (det tager lidt tid afhængig af hvor meget du har på computeren).
Derefter - Tryk på "Vis resultater" knappen efter scanningen - og herefter tryk på "Fjern det valgte" - nu åbnes log'en og du skal gemme den et sted, hvor du kan finde den igen.
Kopier indholdet herind sammen med en frisk log fra HiJackThis...

...og her er omtalte HiJackThis ->
http://www.spywareinfo.dk/index.htm#/manualer/hijackthis.htm

Bemærk at HiJackThis.exe programmet skal gemmes i en dertil oprettet mappe og IKKE køres direkte fra nettet...

PS: Brug denne version af HJT -> http://www.trendsecure.com/portal/en-US/_download/HiJackThis.exe

Avatar billede haverslev Novice
24. september 2008 - 20:07 #9
Jeg foretrækker chkdsk på nedenstående måde.
(enig at du skal køre : 24/09-2008 19:55:09 efterfølgende, når du kører normalt)

Smid din XP cd i drevet og boot op på den, i første skærmbillede "Velkommen til Installation", trykker du på F10 eller tryk på ” R ” for at reparere.
Når Windows Genoprettelseskonsollen er startet, får du vist følgende meddelelse:
Microsoft Windows(R) Genoprettelseskonsol

Genoprettelseskonsol indeholder funktioner til systemreparation og -genoprettelse.
Skriv EXIT for at afslutte Genoprettelseskonsol, og genstart computeren.

1: C:\WINDOWS
(Hvis den spørger efter admin.kode og du ikke bruger nogen, så tryk blot på Enter)

Hvilken Windows-installation vil du logge på, tast: 1        (+tryk på ENTER )
Efter : <C:\WINDOWS > Skriver du nu:  chkdsk c: /p /r  (+tryk på ENTER )
Når den er færdig med at scanne, skriv: Exit + enter
Avatar billede mulkurul Nybegynder
24. september 2008 - 22:45 #10
Mange tak til jer begge for de kvalificerede råd.
Karise Larrys forslag fik fjernet fejlmeddelelser, vilkårlige genstarter og fjernede en spandfuld malware.
Den virker nu upåklageligt.

Hvis du lægger et svar ind skal jeg ovf. point.
25. september 2008 - 06:35 #11
(Vil da godt se/læse omtalte Logs fra [Malwarebytes] + [HiJackThis] ...)
Avatar billede haverslev Novice
25. september 2008 - 08:07 #12
Lægger også et svar, fik tros alt din maskine igang og kunne udføre rensningen :-)
Avatar billede mulkurul Nybegynder
25. september 2008 - 16:11 #13
Malware log:

Malwarebytes' Anti-Malware 1.28
Database version: 1203
Windows 5.1.2600 Service Pack 3

mbam-log-2008-09-24 (21-47-33).txt

Scan type: Full Scan (C:\|D:\|E:\|)
Objects scanned: 125221
Time elapsed: 1 hour(s), 20 minute(s), 49 second(s)

Memory Processes Infected: 0
Memory Modules Infected: 0
Registry Keys Infected: 32
Registry Values Infected: 3
Registry Data Items Infected: 1
Folders Infected: 3
Files Infected: 5

Memory Processes Infected:
(No malicious items detected)

Memory Modules Infected:
(No malicious items detected)

Registry Keys Infected:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{bc53e890-2693-4906-b6bd-bc2e293079f0} (Trojan.Vundo.H) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Winlogon\Notify\khfcvtmd (Trojan.Vundo.H) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_CLASSES_ROOT\CLSID\{bc53e890-2693-4906-b6bd-bc2e293079f0} (Trojan.Vundo.H) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_CLASSES_ROOT\atfxqogp.bbsl (Trojan.FakeAlert) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_CLASSES_ROOT\atfxqogp.bwxd (Trojan.FakeAlert) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_CLASSES_ROOT\atfxqogp.toolbar.1 (Trojan.FakeAlert) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_CLASSES_ROOT\popcaploader.popcaploaderctrl2 (Adware.PopCap) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\ModuleUsage\c:/windows/downloaded program files/popcaploader.dll (Adware.PopCap) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_CLASSES_ROOT\TypeLib\{c9c5deaf-0a1f-4660-8279-9edfad6fefe1} (Adware.PopCap) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_CLASSES_ROOT\Interface\{e4e3e0f8-cd30-4380-8ce9-b96904bdefca} (Adware.PopCap) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_CLASSES_ROOT\Interface\{fe8a736f-4124-4d9c-b4b1-3b12381efabe} (Adware.PopCap) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_CLASSES_ROOT\CLSID\{df780f87-ff2b-4df8-92d0-73db16a1543a} (Adware.PopCap) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Code Store Database\Distribution Units\{df780f87-ff2b-4df8-92d0-73db16a1543a} (Adware.PopCap) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_CLASSES_ROOT\popcaploader.popcaploaderctrl2.1 (Adware.PopCap) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_CLASSES_ROOT\Interface\{a3adaeaf-e0a0-42a1-9f29-9a19d3c3087c} (Trojan.FakeAlert) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_CLASSES_ROOT\CLSID\{0faac4a8-2e74-4d58-9ac0-95201c69185a} (Trojan.FakeAlert) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_CLASSES_ROOT\CLSID\{6813e51a-d108-4693-972a-0490411c4878} (Trojan.FakeAlert) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_CLASSES_ROOT\Typelib\{5138cdcc-49b0-4fac-a76e-d855dc00847c} (Trojan.FakeAlert) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes\{daed9266-8c28-4c1c-8b58-5c66eff1d302} (Search.Hijack) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{54192079-8e8a-43d8-bcbc-3874916159af} (Trojan.BHO) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\NetProject (Trojan.Zlob) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\Internet Service (Trojan.Zlob) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\Secure Browsing (Trojan.Zlob) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\affri (Malware.Trace) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\rdfa (Trojan.Vundo) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\affri (Malware.Trace) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\contim (Trojan.Vundo) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\FCOVM (Trojan.Vundo) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\RemoveRP (Trojan.Vundo) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Security Tools (Trojan.Zlob) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\aoprndtws (Trojan.Vundo) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\Messenger Service (Trojan.Zlob) -> Quarantined and deleted successfully.

Registry Values Infected:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\SharedDLLs\C:\WINDOWS\Downloaded Program Files\popcaploader.dll (Adware.PopCap) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run\advap32 (Trojan.Agent) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run\d0c5f015 (Trojan.Vundo) -> Quarantined and deleted successfully.

Registry Data Items Infected:
HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\System\DisableTaskMgr (Hijack.TaskManager) -> Bad: (1) Good: (0) -> Quarantined and deleted successfully.

Folders Infected:
C:\Program Files\Helper (Adware.BHO) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\NetProject (Trojan.Zlob) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\WINDOWS\system32\818646 (Trojan.BHO) -> Quarantined and deleted successfully.

Files Infected:
C:\WINDOWS\system32\khfCvTMD.dll (Trojan.Vundo.H) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\WINDOWS\Downloaded Program Files\popcaploader.dll (Adware.PopCap) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\WINDOWS\system32\mcrh.tmp (Malware.Trace) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\WINDOWS\cookies.ini (Malware.Trace) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\WINDOWS\system32\clkcnt.txt (Trojan.Vundo) -> Quarantined and deleted successfully.

Hijackthis log:
Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2
Scan saved at 16:11:06, on 25-09-2008
Platform: Windows XP SP3 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v6.00 SP3 (6.00.2900.5512)
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
C:\WINDOWS\system32\services.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Program Files\Java\jre1.6.0_07\bin\jusched.exe
C:\Program Files\Common Files\Real\Update_OB\realsched.exe
C:\PROGRA~1\AVG\AVG8\avgtray.exe
C:\Program Files\SUPERAntiSpyware\SUPERAntiSpyware.exe
C:\PROGRA~1\AVG\AVG8\avgwdsvc.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\Program Files\InterVideo\Common\Bin\WinCinemaMgr.exe
C:\WINDOWS\system32\devldr32.exe
C:\PROGRA~1\AVG\AVG8\avgrsx.exe
C:\PROGRA~1\AVG\AVG8\avgemc.exe
C:\Program Files\Mozilla Firefox\firefox.exe
C:\WINDOWS\system32\wuauclt.exe
C:\Program Files\Malwarebytes' Anti-Malware\mbam.exe
C:\Documents and Settings\Michael\Desktop\HiJackThis.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings,ProxyOverride = *.local
O2 - BHO: (no name) - {0AA0F86C-A951-420B-B397-6D5510A01742} - C:\WINDOWS\system32\awtuvVLf.dll (file missing)
O2 - BHO: (no name) - {12460D0C-DD5C-4DD9-B618-1E5BF3967594} - C:\WINDOWS\system32\efcARiIb.dll (file missing)
O2 - BHO: RealPlayer Download and Record Plugin for Internet Explorer - {3049C3E9-B461-4BC5-8870-4C09146192CA} - C:\Program Files\Real\RealPlayer\rpbrowserrecordplugin.dll
O2 - BHO: WormRadar.com IESiteBlocker.NavFilter - {3CA2F312-6F6E-4B53-A66E-4E65E497C8C0} - C:\Program Files\AVG\AVG8\avgssie.dll
O2 - BHO: SSVHelper Class - {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} - C:\Program Files\Java\jre1.6.0_07\bin\ssv.dll
O2 - BHO: (no name) - {7E853D72-626A-48EC-A868-BA8D5E23E045} - (no file)
O2 - BHO: (no name) - {F203C732-03C1-43D4-BF70-9A496CD10075} - C:\WINDOWS\system32\hgGxYSLf.dll (file missing)
O3 - Toolbar: (no name) - {0FAAC4A8-2E74-4D58-9AC0-95201C69185A} - (no file)
O3 - Toolbar: (no name) - {6813E51A-D108-4693-972A-0490411C4878} - (no file)
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] "C:\Program Files\Java\jre1.6.0_07\bin\jusched.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [QuickTime Task] "C:\Program Files\QuickTime\qttask.exe" -atboottime
O4 - HKLM\..\Run: [TkBellExe] "C:\Program Files\Common Files\Real\Update_OB\realsched.exe"  -osboot
O4 - HKLM\..\Run: [AVG8_TRAY] C:\PROGRA~1\AVG\AVG8\avgtray.exe
O4 - HKCU\..\Run: [igndlm.exe] C:\Program Files\IGN\Download Manager\DLM.exe /windowsstart /startifwork
O4 - HKCU\..\Run: [Sticker] C:\Program Files\MoRUN.net\Sticker\sticker.exe
O4 - HKCU\..\Run: [SUPERAntiSpyware] C:\Program Files\SUPERAntiSpyware\SUPERAntiSpyware.exe
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\CTFMON.EXE (User 'LOCAL SERVICE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\CTFMON.EXE (User 'NETWORK SERVICE')
O4 - HKUS\S-1-5-18\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\CTFMON.EXE (User 'SYSTEM')
O4 - HKUS\.DEFAULT\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\CTFMON.EXE (User 'Default user')
O4 - Startup: Xfire.lnk = C:\Program Files\Xfire\xfire.exe
O4 - Global Startup: InterVideo WinCinema Manager.lnk = C:\Program Files\InterVideo\Common\Bin\WinCinemaMgr.exe
O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Program Files\Java\jre1.6.0_07\bin\ssv.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Program Files\Java\jre1.6.0_07\bin\ssv.dll
O9 - Extra button: PokerStars - {3AD14F0C-ED16-4e43-B6D8-661B03F6A1EF} - C:\Program Files\PokerStars\PokerStarsUpdate.exe
O9 - Extra button: (no name) - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: @xpsp3res.dll,-20001 - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe
O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe
O16 - DPF: {6414512B-B978-451D-A0D8-FCFDF33E833C} (WUWebControl Class) - http://update.microsoft.com/windowsupdate/v6/V5Controls/en/x86/client/wuweb_site.cab?1222183618788
O16 - DPF: {67DABFBF-D0AB-41FA-9C46-CC0F21721616} (DivXBrowserPlugin Object) - http://go.divx.com/plugin/DivXBrowserPlugin.cab
O16 - DPF: {69EF49E5-FE46-4B92-B5FA-2193AB7A6B8A} (GameLauncher Control) - http://www.acclaim.com/cabs/acclaim_v8.cab
O16 - DPF: {CD995117-98E5-4169-9920-6C12D4C0B548} - http://gamedownload.ijjimax.com/gamedownload/dist/hgstart/HGPlugin9USA.cab
O16 - DPF: {DD583921-A9E9-4FBF-9266-8DC2AB5EA0AF} - http://gamedownload.ijjimax.com/gamedownload/dist/hgstart/HGPlugin10USA.cab
O18 - Protocol: linkscanner - {F274614C-63F8-47D5-A4D1-FBDDE494F8D1} - C:\Program Files\AVG\AVG8\avgpp.dll
O20 - AppInit_DLLs: avgrsstx.dll
O20 - Winlogon Notify: !SASWinLogon - C:\Program Files\SUPERAntiSpyware\SASWINLO.dll
O21 - SSODL: WinService - {e8999843-6e04-4612-8655-c111d6276596} - C:\WINDOWS\Resources\WinService.dll (file missing)
O23 - Service: AVG8 E-mail Scanner (avg8emc) - AVG Technologies CZ, s.r.o. - C:\PROGRA~1\AVG\AVG8\avgemc.exe
O23 - Service: AVG8 WatchDog (avg8wd) - AVG Technologies CZ, s.r.o. - C:\PROGRA~1\AVG\AVG8\avgwdsvc.exe

--
End of file - 5479 bytes

Kan jeg så ikke dele point, hvis det er ok med jer?
25. september 2008 - 17:40 #14
Lidt generel efterfølgende oprydning - behøver ikke at være med i din opstart...

Kør en scanning med Hijackthis,
Du får herunder nogle filer, som du skal fixe. Det, du skal gøre, er at sætte et flueben ud for disse filer. Når du har gjort det, så lukker du alle andre vinduer ned. Det er meget vigtigt at det eneste vindue, som er åbent er HijackThis vinduet. Husk også at lukke dette vindue, når du har markeret filerne. Nu må du fixe. Klik på Fix checked.

Det er disse, som skal fixes:

O2 - BHO: (no name) - {0AA0F86C-A951-420B-B397-6D5510A01742} - C:\WINDOWS\system32\awtuvVLf.dll (file missing)
O2 - BHO: (no name) - {12460D0C-DD5C-4DD9-B618-1E5BF3967594} - C:\WINDOWS\system32\efcARiIb.dll (file missing)
O2 - BHO: RealPlayer Download and Record Plugin for Internet Explorer - {3049C3E9-B461-4BC5-8870-4C09146192CA} - C:\Program Files\Real\RealPlayer\rpbrowserrecordplugin.dll
O2 - BHO: (no name) - {F203C732-03C1-43D4-BF70-9A496CD10075} - C:\WINDOWS\system32\hgGxYSLf.dll (file missing)
O3 - Toolbar: (no name) - {0FAAC4A8-2E74-4D58-9AC0-95201C69185A} - (no file)
O3 - Toolbar: (no name) - {6813E51A-D108-4693-972A-0490411C4878} - (no file)

O4 - HKLM\..\Run: [QuickTime Task] "C:\Program Files\QuickTime\qttask.exe" -atboottime
O4 - HKLM\..\Run: [TkBellExe] "C:\Program Files\Common Files\Real\Update_OB\realsched.exe"  -osboot
O9 - Extra button: PokerStars - {3AD14F0C-ED16-4e43-B6D8-661B03F6A1EF} - C:\Program Files\PokerStars\PokerStarsUpdate.exe

O21 - SSODL: WinService - {e8999843-6e04-4612-8655-c111d6276596} - C:\WINDOWS\Resources\WinService.dll (file missing)

Genstart normalt...

------------------------------------------------------------------------
25. september 2008 - 17:42 #15
Jaaaa - det var et stor 'spandfuld' snavs *S*

Der er ikke mere 'snavs' ifølge din Log...

Du er velkommen en anden gang...

Safe Surfing...

Husk FULD WindowsUpdate ... du mangler bla. IE7 + WMP11 + efterfølgende opdateringer...
Avatar billede mulkurul Nybegynder
25. september 2008 - 18:27 #16
Jeg siger så mange tak. Fantastisk at der er nogle der vil bruge tid og kræfter på IT handicappede:) Havde aldrig fået klaveret til at spille igen på egen hånd.

mvh
Michael