Avatar billede madsupgradeit Nybegynder
24. september 2008 - 15:44 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Fjern beskyttelse på mappe

Hej eksperter..

Havde en bærbar som gik ned, jeg tog derfor harddisken ud af den, for at smide den over i en anden pc via usb, gik også fint indtil jeg skulle ind i min administrator konti i dokuments and settings.. så lavede den fejl "adgang nægtede"--

Er der en måde man kan få dette op på?

Det hjælper ikke at højre klik på drevet og giv enselv rettigheder?

Hilse Mads
Avatar billede johnstigers Seniormester
24. september 2008 - 15:52 #1
Avatar billede svend-herlig Nybegynder
24. september 2008 - 15:53 #2
Der er 2 ting i det her som jeg ser det.

1. du har en anden maskine (et styresystem på en anden disk altså), og du vil gerne hente filerne ud af maskinen? DVS du har din gamle HD til at ligge i en diskskuffe og tilsluttet via USB til en maskine der virker?

2. du har hevet din HD over i en anden maskine, igen ved hjælp af en diskskuffe, men dennegang boot'er du op fra den her disk som du gerne vil have info ud af?
Avatar billede Slettet bruger
24. september 2008 - 15:54 #3
Avatar billede svend-herlig Nybegynder
24. september 2008 - 15:55 #4
hvilket styresystem arbejder du i øvrigt med? john henviser til XP kan jeg se...
Avatar billede johnstigers Seniormester
24. september 2008 - 16:02 #5
svend - kig kategori :)
Avatar billede Slettet bruger
24. september 2008 - 16:06 #6
http://support.microsoft.com/?kbid=308421

denne her er måske bedre.

m.v.h
Avatar billede jhkl Nybegynder
24. september 2008 - 16:08 #7
Hvis du tilfældigvis også har sat kryptering på, skal der lidt mere til
Avatar billede jecdk Nybegynder
24. september 2008 - 21:35 #8
Det du skal er at overtage ejerskebet af folderne og deres indhold....

Du får ikke adgang før idet adgangen er låst til brugerne der er oprettet i den "ganle" XP
Avatar billede johnstigers Seniormester
24. september 2008 - 22:12 #9
jecdk - det er skrevet som 1. indlæg :)
Avatar billede svend-herlig Nybegynder
27. september 2008 - 09:36 #10
Hvad så Mads, var mappen klikket af sm privat? vi har jo ikke rigtig hørt fra dig om noget af det virker`?
Avatar billede madsupgradeit Nybegynder
21. oktober 2008 - 10:36 #11
sorry fordi jeg ikke har svaret, men fik det til at virke sådan som john sagde
Avatar billede johnstigers Seniormester
21. oktober 2008 - 21:38 #12
Så smider jeg et svar du kan acceptere :)