Avatar billede martusse Nybegynder
23. september 2008 - 10:29 Der er 39 kommentarer og
1 løsning

Blokering fra Outlook Express

Hej.

Jeg har problemet: at Outlook Express blokerer flere programmer, så den 'fryser' skærmen, og kan ikke lukkes ned normalt.Kan heller ikke sende/modtage mail mere.

Håber I kan hjælpe mig igen.

V.H.
Kathe (martusse)
Avatar billede reinelt Nybegynder
23. september 2008 - 19:05 #1
Hent og instalér CCleaner http://www.ccleaner.com/ + http://www.spywarefri.dk/manualer/ccleaner-manual.htm
Under installationen får du tilbudt [Yahoo Toolbar]. Du kan sige ja eller *NEJ* til den.
Lad programmet foretage en oprydning...

Hent Malwarebytes Anti-Malware herfra:
http://www.besttechie.net/tools/mbam-setup.exe
Eller herfra ->
http://www.majorgeeks.com/Malwarebytes_Anti-Malware_d5756.html

Installer programmet - når det er gjort skal du lade programmet opdatere sig. Herefter åbner et vindue, hvor du skal flytte prikken til "Kør et fuldstændigt systemscan" - klik på Skan Knappen - lad programmet arbejde. Når det er færdig (det tager lidt tid afhængig af hvor meget du har på computeren).
Derefter - Tryk på "Vis resultater" knappen efter scanningen - og herefter tryk på "Fjern det valgte" - nu åbnes log'en og du skal gemme den et sted, hvor du kan finde den igen.
Kopier indholdet herind sammen med en frisk log fra HiJackThis...

...og her er omtalte HiJackThis ->
http://www.spywareinfo.dk/index.htm#/manualer/hijackthis.htm

Bemærk at HiJackThis.exe programmet skal gemmes i en dertil oprettet mappe og IKKE køres direkte fra nettet...

PS: Brug denne version af HJT -> http://www.trendsecure.com/portal/en-US/_download/HiJackThis.exe

(Jooo - jeg har 'virus' på hjernen...)

Mht.: Vista - HøjreMusseTast på *.EXE filen - Kør som Administrator...

skrevet afb karise larry
Avatar billede summer Mester
23. september 2008 - 22:37 #2
martusse:
Har du Windows XP og alle opdateringer - incl. SP3
Det vil under alle omstændigheder være godt at få tjekket din pc, som reinelt skriver, men opdateringer og sikkerhedsprogrammer er et must.
Avatar billede martusse Nybegynder
23. september 2008 - 23:07 #3
Ja det har jeg, undtagen SP3 - den slettede jeg igen, da jeg mente det var den som gav problemerne.
Jeg har kørt alt hvad der kunne køres ( virus - spam - adWare ) Jeg kan ikke få det til at fungere, som du skrev jeg skulle - er så dårlig til engelsk, at jeg har opgivet.
Undskyld ulejligheden.
V.H.
Kathe
Avatar billede martusse Nybegynder
24. september 2008 - 07:06 #4
hej igen.

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2
Scan saved at 07:02:57, on 24-09-2008
Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v6.00 SP2 (6.00.2900.2180)
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\csrss.exe
C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
C:\WINDOWS\system32\services.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\Programmer\Norman\Npm\bin\ELOGSVC.EXE
C:\Programmer\Norman\Ngs\bin\NPROSEC.EXE
C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\Programmer\Norman\Npm\Bin\Zanda.exe
C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
C:\Programmer\Norman\npm\bin\nvoy.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\Programmer\Norman\npf\bin\npfsvc32.exe
C:\Programmer\Lavasoft\Ad-Aware\aawservice.exe
C:\WINDOWS\system32\brsvc01a.exe
C:\WINDOWS\system32\brss01a.exe
C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
C:\Programmer\SPAMfighter\sfus.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\Programmer\Norman\Npm\bin\NVCSCHED.EXE
C:\Programmer\Norman\Npm\bin\NJEEVES.EXE
C:\WINDOWS\System32\alg.exe
C:\Programmer\Norman\nse\bin\NSESVC.EXE
C:\Programmer\Java\jre1.6.0_07\bin\jusched.exe
C:\WINDOWS\SOUNDMAN.EXE
C:\Programmer\Yahoo!\Search Protection\SearchProtection.exe
C:\Programmer\Norman\Npm\Bin\ZLH.EXE
C:\Programmer\ATI Technologies\ATI.ACE\CLI.EXE
C:\Programmer\SPAMfighter\SFAgent.exe
C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
C:\Programmer\SUPERAntiSpyware\SUPERAntiSpyware.exe
C:\Programmer\MSN Messenger\MsnMsgr.Exe
C:\Programmer\Google\GoogleToolbarNotifier\GoogleToolbarNotifier.exe
C:\Programmer\Skype\Phone\Skype.exe
C:\Programmer\filehippo.com\UpdateChecker.exe
C:\Program Files\Exif Launcher\QuickDCF.exe
C:\Programmer\Norman\Nvc\bin\nvcoas.exe
C:\Programmer\Norman\Nvc\Bin\Nip.exe
C:\Programmer\Norman\Nvc\Bin\cclaw.exe
C:\Programmer\IncrediMail\bin\IMApp.exe
C:\Programmer\Skype\Plugin Manager\skypePM.exe
C:\WINDOWS\system32\wuauclt.exe
C:\Programmer\Norman\npf\bin\npfuser.exe
C:\Programmer\ATI Technologies\ATI.ACE\cli.exe
C:\Programmer\IncrediMail\bin\IncMail.exe
C:\Documents and Settings\Ejer\Skrivebord\HiJackThis\HiJackThis.exe
C:\WINDOWS\system32\wbem\wmiprvse.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://google.dk/
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://www.yahoo.com
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.yahoo.com
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Hyperlinks
R3 - URLSearchHook: Yahoo! Toolbar - {EF99BD32-C1FB-11D2-892F-0090271D4F88} - C:\Programmer\Yahoo!\Companion\Installs\cpn0\yt.dll
O2 - BHO: &Yahoo! Toolbar Helper - {02478D38-C3F9-4efb-9B51-7695ECA05670} - C:\Programmer\Yahoo!\Companion\Installs\cpn0\yt.dll
O2 - BHO: Skype add-on (mastermind) - {22BF413B-C6D2-4d91-82A9-A0F997BA588C} - C:\Programmer\Skype\Toolbars\Internet Explorer\SkypeIEPlugin.dll
O2 - BHO: (no name) - {53707962-6F74-2D53-2644-206D7942484F} - C:\Programmer\Spybot - Search & Destroy\SDHelper.dll
O2 - BHO: SSVHelper Class - {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} - C:\Programmer\Java\jre1.6.0_07\bin\ssv.dll
O2 - BHO: (no name) - {7E853D72-626A-48EC-A868-BA8D5E23E045} - (no file)
O2 - BHO: Windows Live Sign-in Helper - {9030D464-4C02-4ABF-8ECC-5164760863C6} - C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\Windows Live\WindowsLiveLogin.dll
O2 - BHO: Google Toolbar Helper - {AA58ED58-01DD-4d91-8333-CF10577473F7} - c:\programmer\google\googletoolbar2.dll
O2 - BHO: Google Toolbar Notifier BHO - {AF69DE43-7D58-4638-B6FA-CE66B5AD205D} - C:\Programmer\Google\GoogleToolbarNotifier\3.1.807.1746\swg.dll
O3 - Toolbar: Yahoo! Toolbar - {EF99BD32-C1FB-11D2-892F-0090271D4F88} - C:\Programmer\Yahoo!\Companion\Installs\cpn0\yt.dll
O3 - Toolbar: &Google - {2318C2B1-4965-11d4-9B18-009027A5CD4F} - c:\programmer\google\googletoolbar2.dll
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] "C:\Programmer\Java\jre1.6.0_07\bin\jusched.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [SoundMan] SOUNDMAN.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [ATICCC] "C:\Programmer\ATI Technologies\ATI.ACE\CLIStart.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [NeroFilterCheck] C:\WINDOWS\system32\NeroCheck.exe
O4 - HKLM\..\Run: [YSearchProtection] "C:\Programmer\Yahoo!\Search Protection\SearchProtection.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Norman ZANDA] "C:\Programmer\Norman\Npm\Bin\ZLH.EXE" /LOAD /SPLASH
O4 - HKLM\..\Run: [SPAMfighter Agent] "C:\Programmer\SPAMfighter\SFAgent.exe" update delay 60
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [SUPERAntiSpyware] C:\Programmer\SUPERAntiSpyware\SUPERAntiSpyware.exe
O4 - HKCU\..\Run: [MsnMsgr] "C:\Programmer\MSN Messenger\MsnMsgr.Exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [swg] C:\Programmer\Google\GoogleToolbarNotifier\GoogleToolbarNotifier.exe
O4 - HKCU\..\Run: [Skype] "C:\Programmer\Skype\Phone\Skype.exe" /nosplash /minimized
O4 - HKCU\..\Run: [YSearchProtection] C:\Programmer\Yahoo!\Search Protection\SearchProtection.exe
O4 - HKCU\..\Run: [IncrediMail] C:\Programmer\IncrediMail\bin\IncMail.exe /c
O4 - HKCU\..\Run: [filehippo.com] "C:\Programmer\filehippo.com\UpdateChecker.exe" /background
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'LOKAL TJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'NETVÆRKSTJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-18\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'SYSTEM')
O4 - HKUS\.DEFAULT\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'Default user')
O4 - Global Startup: Exif Launcher.lnk = C:\Program Files\Exif Launcher\QuickDCF.exe
O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\jre1.6.0_07\bin\ssv.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\jre1.6.0_07\bin\ssv.dll
O9 - Extra button: Skype - {77BF5300-1474-4EC7-9980-D32B190E9B07} - C:\Programmer\Skype\Toolbars\Internet Explorer\SkypeIEPlugin.dll
O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe
O10 - Unknown file in Winsock LSP: c:\windows\system32\nwprovau.dll
O18 - Protocol: skype4com - {FFC8B962-9B40-4DFF-9458-1830C7DD7F5D} - C:\PROGRA~1\FLLESF~1\Skype\SKYPE4~1.DLL
O20 - Winlogon Notify: !SASWinLogon - C:\Programmer\SUPERAntiSpyware\SASWINLO.DLL
O23 - Service: Lavasoft Ad-Aware Service (aawservice) - Lavasoft - C:\Programmer\Lavasoft\Ad-Aware\aawservice.exe
O23 - Service: Ati HotKey Poller - ATI Technologies Inc. - C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
O23 - Service: ATI Smart - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\ati2sgag.exe
O23 - Service: BrSplService (Brother XP spl Service) - brother Industries Ltd - C:\WINDOWS\system32\brsvc01a.exe
O23 - Service: Norman eLogger service 6 (eLoggerSvc6) - Norman ASA - C:\Programmer\Norman\Npm\bin\ELOGSVC.EXE
O23 - Service: Google Updater Service (gusvc) - Google - C:\Programmer\Google\Common\Google Updater\GoogleUpdaterService.exe
O23 - Service: Norman NJeeves - Norman ASA - C:\Programmer\Norman\Npm\bin\NJEEVES.EXE
O23 - Service: Norman ZANDA - Norman ASA - C:\Programmer\Norman\Npm\Bin\Zanda.exe
O23 - Service: Norman Personal Firewall Service (NPFSvc32) - Norman ASA - C:\Programmer\Norman\npf\bin\npfsvc32.exe
O23 - Service: Norman Security service (NPROSECSVC) - Norman ASA - C:\Programmer\Norman\Ngs\bin\NPROSEC.EXE
O23 - Service: Norman Scanner Engine Service (nsesvc) - Norman ASA - C:\Programmer\Norman\nse\bin\NSESVC.EXE
O23 - Service: Norman Virus Control on-access component (nvcoas) - Norman ASA - C:\Programmer\Norman\Nvc\bin\nvcoas.exe
O23 - Service: Norman Virus Control Scheduler (NVCScheduler) - Norman ASA - C:\Programmer\Norman\Npm\bin\NVCSCHED.EXE
O23 - Service: Norman's Very Own supplY of resources (NVOY) - Norman ASA - C:\Programmer\Norman\npm\bin\nvoy.exe
O23 - Service: SPAMfighter Update Service - SPAMfighter ApS - C:\Programmer\SPAMfighter\sfus.exe

--
End of file - 8263 bytes
V.H.
Kathe (martusse)
Avatar billede summer Mester
24. september 2008 - 09:27 #5
Jeg kan ikke umiddelbart se noget i din logfile, men det må en specialist se på.
Denne Ccleaner er på dansk og er forudindstillet, så du skal ikke fjerne eller tilføje flueben: http://www.filehippo.com/download_ccleaner/ Sig nej til Yahoo Toolbar under installationen. Den er nem at bruge. Når du har programmet, klikker du på ikonet og klikker Kør nede i højre hjørne og OK til næste boks. Så rydder programmet det meste unødvendige op på din PC - helt automatisk. Så klikker på det blå Register ikon i venstre kolonne og klikker på Skan efter problemer. Når den er færdig med at søge klikker du på Udbedre valgte problemer.
Du kan roligt bruge Ccleaner. Den sletter ikke noget den ikke må.
Hvis du på et tidspunkt har slettet nogle systemfiler, kan du reparere dette ved at lægge din XP CD i drevet. I Start - Kør skriver du sfc /scannow ( husk ophold inden / ) Nu bliver dine systemfiler gennemgået og beskadigede/manglende erstattet/installeret.

Prøv dette i første omgang.
Avatar billede reinelt Nybegynder
24. september 2008 - 09:49 #6
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=5b33b5a8-5e76-401f-be08-1e1555d4f3d4&displaylang=da er en dansk udgave af sp3 men først når vi har fået
det her på plads.
Avatar billede reinelt Nybegynder
24. september 2008 - 09:51 #7
4 - HKCU\..\Run: [IncrediMail] C:\Programmer\IncrediMail\bin\IncMail.exe /c
bør afinstalleres malware-virussamler.
Avatar billede reinelt Nybegynder
24. september 2008 - 09:52 #8
fortæl hvilke programmer du havde svært ved, så prøver jeg at finde en dansk
udgave hvis muligt.
Avatar billede martusse Nybegynder
24. september 2008 - 17:12 #9
Sorry .... jeg ført ser alle dine beskeder nu, troede først at de ville komme hen under afteren - skal nok gøre som du beskriver - meeeen giv mig lige et par timer. Jeg er en årgang 41, og ikke så hurtig - hvad dette angår *S*
Avatar billede reinelt Nybegynder
24. september 2008 - 18:03 #10
jeg er årgang 39 så tag det roligt.
Avatar billede reinelt Nybegynder
24. september 2008 - 18:10 #11
vi er to på dit spørgsmål. summer er med.
Avatar billede summer Mester
24. september 2008 - 18:30 #12
Jeg er snart 63, så bare gå igang martusse :o)
Avatar billede martusse Nybegynder
24. september 2008 - 18:59 #13
Ok..... hvor er I søde - *SS*
En gang til - hvad skal jeg gøre først ?
Avatar billede reinelt Nybegynder
24. september 2008 - 19:13 #14
Avatar billede martusse Nybegynder
24. september 2008 - 19:22 #15
Ok..... *SS* og hvad betyder det ? Tillykke med i går ??
Avatar billede reinelt Nybegynder
24. september 2008 - 19:57 #16
datoen og klokkeslettet for mit indlæg.
Avatar billede martusse Nybegynder
24. september 2008 - 20:00 #17
hvad skal jeg nu ??
Avatar billede reinelt Nybegynder
24. september 2008 - 20:13 #18
http://www.ccleaner.com/ download den.
Avatar billede reinelt Nybegynder
24. september 2008 - 20:37 #19
jeg kikker forbi imorgen.
Avatar billede summer Mester
24. september 2008 - 22:31 #20
Gør det jeg skrev 24/09-2008 09:27:26 - også sfc /scannow
Du kan roligt gå i gang. Vi foreslår ikke noget der ødelægger noget.
Når du har gjort dette, synes jeg du skal hente SP3 igen og øvrige opdateringer. Når SP3 er installeret, så søg lige igen efter opdateringer. Der er kommet nogle stykker allerede efter SP3. Snakkes imorgen
Avatar billede martusse Nybegynder
25. september 2008 - 08:31 #21
Hej
Er det rigtigt det jeg har foretaget her ?
V.H.Kathe

Login  Download our FREE Update Checker
and scan your PC for the latest software updates! Home » Update Checker Results
7 Updates Detected
ATI Catalyst Drivers 8.9 XP
  Installed Version: 6.11 34.97MB
Google Earth 4.2.0205
  Installed Version: 3.0.762.0 12.79MB
Internet Explorer 7.0.5730.13
  Installed Version: 6.0.2900.2180 14.74MB
Shockwave Player 11.0.0.465
  Installed Version: 10.2.0.23 8.88MB
Skype 3.8.0.154
  Installed Version: 3.6.0.248 21.42MB
Spybot Search & Destroy 1.6
  Installed Version: 1.3.0.12 14.38MB
Windows Live Messenger 8.5.1302
  Installed Version: 8.1.178.0 2.29MB
Total size: 109.47MB

7 Beta Updates Detected
Flash Player 10 RC2 (IE)
  Installed Version: 9.0.124.0 1.80MB
Google Earth 4.3.7284 Beta
  Installed Version: 3.0.762.0 7.37MB
Internet Explorer 8.0 Beta 2
  Installed Version: 6.0.2900.2180 15.94MB
Skype 4.0.0.161 Beta
  Installed Version: 3.6.0.248 23.90MB
Windows Live Messenger 2009 Beta
  Installed Version: 8.1.178.0 991KB
WinRAR 3.80 Beta 5
  Installed Version: 3.30.0.0 1.18MB
WinRAR 3.80 Beta 5
  Installed Version: 3.30.0.0 1.18MB
Total size: 52.33MB

Computer scan time: 15.044 secs
FileHippo processing time: 0.009 secs
Update Checker version: 1.023
Clear results - Report a Problem Windows XP

Options
Show updates only
Show beta versions
Show install path

--------------------------------------------------------------------------------

Homepage-About-Terms and Conditions-Advertise-Update Checker© Copyright 2004-2008 FileHippo.com. All rights reserved.
Powered by F-Engine v2.116 [DEBUG] All Updates
Avatar billede reinelt Nybegynder
25. september 2008 - 10:11 #22
kommentarer fra summer.
Avatar billede summer Mester
25. september 2008 - 10:31 #23
Du skal åbne Internet Explorer - Funktioner - Windows update. Her lader du selv finde og installere de opdateringer din pc har nødvendig, bl.a. SP3.
Følg det jeg skrev 24/09-2008 09:27:26
Avatar billede martusse Nybegynder
26. september 2008 - 09:51 #24
Undskyld jeg har været fraværende - men du skrev at jeg skulle afinstallere IncrediMail programmet - det gjorde jeg, men det var det eneste jeg kunne sende/ modtage fra. Så det har jeg nu installeret igen.
Jeg har i mellemtiden talt med min udbyder Tele2 - ingen problemer der, han siger det er en software fejl.
Jeg får denne besked når jeg vil sende/modtage i Outlook Express :

Der opstod en TCP/IP-fejl under forsøget på at oprette forbindelse til serveren.Konto: 'tele2',Server:'smtp.tele2.dk',Protokol:SMTP, Port:587, Sikker (SSL):Nej. Fejlnummer:0x800CCC15

Der opstod en timeout under kommunikationen med serveren. Konto: 'tele2', Server'pop3.tele2.dk', Protokol: POP3, Port: 110,Sikker (SSL):Nej. Fejlnummer:0x800CCC19

Håber det siger dig noget, og du kan hjælpe mig.

V.H.
Kathe
Avatar billede reinelt Nybegynder
26. september 2008 - 11:42 #25
tele 2 er blevet overtaget af cybercity, men du er ikke tilkoblet endnu måske?
opsætningen i outlook express som er dit mailprogram prøv og gå i funktioner,konti
egenskaber og se om der i egenskaber står min server kræver godkendelse der skal være
et flueben,http://resources.tele2.dk/privat/kundeservice/internet/popup_pages/adsl_windows_email_oe_60.html serveren til udgående post skal have en markering
i brug samme indstillinger.
Avatar billede martusse Nybegynder
26. september 2008 - 12:22 #26
Ja det er rigtigt - og jeg bliver tilkoblet d. 29.

Det hele står som på din vejledning.
Avatar billede reinelt Nybegynder
26. september 2008 - 12:30 #27
hvordan gik det med update som summer ønskede?
Avatar billede martusse Nybegynder
26. september 2008 - 12:44 #28
Det har jeg ikke gjort - mener du det har noget med dette at gøre ?
Avatar billede reinelt Nybegynder
26. september 2008 - 12:52 #29
jeg kan ikke se at der en nogen ting til den outlook, men gør det alligevel.
hvor fik du forresten de oplysninger fra? er det rigtigt det jeg har foretaget her?
Avatar billede martusse Nybegynder
26. september 2008 - 13:05 #30
Som jeg skrev tidligere - kontaktede jeg Tele2, troede de måske havde lukket min Outlook mail ved en fejl - p.gr.a. jeg skulle overgå til Cybercity. Det sagde han nej til. Og da jeg beskrev hvad der kom op (TCO/IP-fejl m.m.) Var han overbevist om, at det var en Software fejl.
Avatar billede reinelt Nybegynder
26. september 2008 - 14:05 #31
hvis han siger softwarefejl så prøv at opdatere som tidligere nævnt.
Avatar billede summer Mester
26. september 2008 - 14:50 #32
1) Mens vi er ved mail. Er du 100% sikker på du ikke har ændret noget i din e-mail opsætning - umiddelbart før eller efter du fik dette problem? Du er også sikker på din adgangskode er korrekt?
Det har åbenbart ikke været helt problemfrit med tele2:
http://www.editorial.tele2.dk/?page=privat_kundeservice_internet_mailflyttes&t2page=privat_kundeservice_internet
Du skrev i i dit spm.:
>>Jeg har problemet: at Outlook Express blokerer flere programmer, så den 'fryser' skærmen, og kan ikke lukkes ned normalt.Kan heller ikke sende/modtage mail mere.<<
2) Vil det sige, at din tele2 internetforbindelse virker som den skal? Hvis ja, så skal du også kunne åbne og sende mail fra tele2's webmail:
http://webmail.tele2.dk/tele2/

Vi må jo have indkredset problemet.
3) Virker din pc, Internet, osv. uden problemer - bortset fra Outlook Express.

4) Her kan du automatisk få opsat din Outlook Express:
http://www.editorial.tele2.dk/?page=privat_kundeservice_internet_automaticemailsetup&t2page=privat_kundeservice_internet_tele2get2net
Avatar billede martusse Nybegynder
26. september 2008 - 17:59 #33
Kan ikke mere nu - er nødt til en pause...... synes jeg bliver kastet rundt i manegen *SS*
Avatar billede reinelt Nybegynder
26. september 2008 - 18:41 #34
jeg kan godt forstå du er nødt til en pause. vent med at komme tilbage til at cybercity
har givet dig sin mailfunktion.
Avatar billede summer Mester
26. september 2008 - 20:01 #35
Hvor længe du vil vente, er op til dig selv, men din mailkonto skal være korrekt opsat. Så ring til kundeservice og hav dine kundeoplysninger klar, så må/vil/skal de guide dig igennem opsætningen.

Måske var det bedre at lukke dette spm. og så oprette et konkret et til den tid.
Smutter nu.
Avatar billede martusse Nybegynder
26. september 2008 - 21:29 #36
Ja..... det er nok en god idé - hej.....
Avatar billede summer Mester
26. september 2008 - 21:43 #37
For at lukke spm., skal der acc. et svar. Da du ikke har fået løst problemet, skriver du selv et svar, f.eks. lukkes. Så klikker du send og dernæst markerer dit brugernavn nederst til venstre (blå) og klikker accepter.
Avatar billede martusse Nybegynder
26. september 2008 - 21:57 #38
Lukkes
Avatar billede reinelt Nybegynder
27. september 2008 - 09:47 #39
husk at marker dit navn og accepter dit svar prikken skal være i svar.
held og lykke. cybercity har en cd som sørger for din opsætning af mailen.
Avatar billede martusse Nybegynder
27. september 2008 - 10:19 #40
Ok..... tak for oplysningen, og denne gang *SS* Ærgeligt at I ikke kunne hjælpe mig, men nok mest min egen skyld.
V.H.
Kathe