Avatar billede smal Nybegynder
23. september 2008 - 09:47 Der er 1 kommentar

Brænding af double layer DVD's ved brug af Nero

Hej Eksperter

Jeg har et problem med at brænde double layer DVD's ved brug af  Nero version 7. Når jeg forsøger at brænde enten en DVD folder fra harddisken eller en (af Nero) genereret Image file, får jeg beskeden : Could not perform start of Disc-at-once.
Min DVD writer er en Pioneer DVR-108, så der burde ikke være nogle problemer her.
Jeg har forsøgt at brænde både fra Nero Express og fra Nero Burning ROM, men med samme besked til følge.

Nogle der har et hint her ???
Avatar billede peet-49 Novice
23. september 2008 - 09:51 #1
Nogle brænder kun i + og andre kun i -(DVD-R)+(DVD+R)