Avatar billede valsbol Seniormester
22. september 2008 - 10:34 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Forskellen på Dreamweaver 4.0 og MX

Jeg bruger D. 4.0 men nu har jeg fået fat i en Dreamweaver MX. Skal jeg hellere bruge den. Er den nyere. Kører den også på Vista
Avatar billede bentjuul Nybegynder
22. september 2008 - 11:06 #1
MX er nyere end D. 4.0, men er begge meget gamle. Siden er kommet Dreamweaver MX 2004, Dreamweaver 8, Dreamweaver CS 3.

Om din version kan køre på Vista, må komme an på en prøve, men jeg tvivler.
Avatar billede valsbol Seniormester
22. september 2008 - 12:53 #2
OK tak for svaret. Jeg søger oplysning om hvilken forskel det vil gøre for mig, hvis jeg installerer MX 2004, når jeg er vant til at bruge D. 4.0. Den er jeg meget fortrolig med og kan godt blive ved med at bruge den. Mere avanceret er min hjemnmeside ikke www.nhuus.de
Avatar billede olebole Juniormester
23. september 2008 - 15:56 #3
<ole>

Dert har bl.a. den betydning, at HTML-kodning, da DW 4.0 udkom var noget fuldstændig andet, end det er idag - men det samme gælder DW MX, så forskellen er nok ikke så stor. Begge er forældede ... brug CS 3  =)

/mvh
</bole>
Avatar billede olebole Juniormester
23. september 2008 - 16:00 #4
PS: Nu har jeg taget et kik på din side og dens kode, og siden er jo ikke skrevet i den nyeste kode, så det betyder nok ikke noget, om du arbejder videre i den ene eller den anden editor.
Hvis du skrev sider for andre - eller havde andre grunde til at være på forkant, burde du bruge CS 3 - men det er nok ikke nødvendigt  ;o)
Avatar billede valsbol Seniormester
23. september 2008 - 16:23 #5
Tak for svarene.
Avatar billede valsbol Seniormester
23. september 2008 - 16:26 #6
Tak til Olebole. (jeg ved ikke hvordan jeg skal aceptere netop dit indlæg) Mit problem er nu at jeg ikke har råd til at købe en CS3, så jeg må klare mig med 4.0 eller MX. Jeg er privatmand så jeg skal selv betale for programmer.
Men tak for alle oplysningerne