Avatar billede ermolenko Nybegynder
22. september 2008 - 09:26 Der er 1 kommentar

DW CS3: Template opdaterer ikke sider

Hejsa.
Jeg arbejder med DW CS3 og bruger templates flittigt til at styre siderne med. Men efter overgangen til CS3 fra CS2 har jeg i stigende grad oplevet problemer med opdateringen af undersiderne, når jeg ændrer i en template.

Jeg bliver som sædvanligt spurgt om jeg vil opdatere alle undersider lavet ud fra den pågældende template og svarer "ja". Siderne bliver checket ud (mine "kunder" i resten af virksomheden bruger contribute og vi har derfor slået check-in og out til), og DW løber dem alle igennem og opdaterer fint.

Hvis jeg nu åbner hver enkelt underside op, ser alt fint ud, og ændringer er trådt i kraft. Men når jeg uploader filerne med check-in forsvinder ændringer på magisk vis, og jeg er nu nødt til at åbne hver enkelt fil og opdatere dem manuelt med modify --> template --> Update current page.

Er det en kendt fejl i DW, eller hvad går der galt? Det er pænt irriterende, må jeg sige.
Avatar billede emfr08ab Nybegynder
04. november 2008 - 12:14 #1
Kan du ikke gå op i Filer og vælge Gem alle (save all). Og så uploade.

Jeg ved ikke om det ændrer på noget.