Avatar billede ratsios Nybegynder
19. september 2008 - 23:25 Der er 31 kommentarer og
3 løsninger

kaspersky kan ikke installere

hej
ved ikke om det var den rigtige kategori.
jeg er ved at installere kaspersky det vil den ikke da den siger at jeg har installeret avg 8 men jeg har slettet det.
har også prøvet at søge på hele computeren kan ikke finde noget der hedder avg.
hvad skal jeg gøre?
Avatar billede tiger_dk Mester
19. september 2008 - 23:47 #1
prøv lige at hente CCleaner http://www.filehippo.com/download_ccleaner/ guide til det http://www.spywareinfo.dk/#/manualer/ccleaner.htm og installere det. Kør det, som der står i guiden.

Når du har kørt det, prøv så igen. Gruden til, at du ikke kan installere Kaspersky uden at den skader sig, er at der på en eller anden måde konflikter, det er højt sandsynlig en regersteringsnøgle eller noget i den dur, der driller !
Avatar billede ratsios Nybegynder
20. september 2008 - 00:14 #2
så har jeg kørt den men det virker stadig ikke den siger stadig at avg er installeret
20. september 2008 - 00:16 #3
... for en go' ordens skyld; stik os/mig en HiJackThis ->
http://www.spywareinfo.dk/index.htm#/manualer/hijackthis.htm

Bemærk at HiJackThis.exe programmet skal gemmes i en dertil oprettet mappe og IKKE køres direkte fra nettet...

PS: Brug denne version af HJT -> http://www.trendsecure.com/portal/en-US/_download/HiJackThis.exe

Mht.: Vista - HøjreMusseTast på *.EXE filen - Kør som Administrator...

PS: Ikke nødvendigvis pga. evt. virus men så ka' jeg se hvad der er i din opstart...)

Avatar billede ratsios Nybegynder
20. september 2008 - 00:19 #4
her er min hjt:

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2
Scan saved at 00:19:30, on 20-09-2008
Platform: Windows XP SP3 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v7.00 (7.00.6000.16705)
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
C:\WINDOWS\system32\services.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Programmer\Vtune\TBPanel.exe
C:\Programmer\Analog Devices\Core\smax4pnp.exe
C:\Programmer\Analog Devices\SoundMAX\Smax4.exe
C:\Programmer\Logitech\GamePanel Software\LCD Manager\LCDMon.exe
C:\Programmer\Logitech\GamePanel Software\G-series Software\LGDCore.exe
C:\Programmer\Java\jre1.6.0_07\bin\jusched.exe
C:\Programmer\HP\HP Software Update\HPWuSchd2.exe
C:\Programmer\Logitech\GamePanel Software\LCD Manager\Applets\LCDClock.exe
C:\Programmer\Logitech\GamePanel Software\LCD Manager\Applets\LCDPop3.exe
C:\Programmer\Logitech\GamePanel Software\LCD Manager\Applets\LCDMedia.exe
C:\WINDOWS\system32\RUNDLL32.EXE
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\PIF\{B8E1DD85-8582-4c61-B58F-2F227FCA9A08}\PIFSvc.exe
C:\Programmer\Microsoft Office\Office12\GrooveMonitor.exe
C:\Programmer\PowerISO\PWRISOVM.EXE
C:\Programmer\Microsoft LifeChat\LifeChat.exe
C:\Programmer\iTunes\iTunesHelper.exe
C:\Programmer\LcdStudio\LcdStudio.exe
C:\WINDOWS\Mixer.exe
C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
C:\Programmer\Google\GoogleToolbarNotifier\1.2.1128.5462\GoogleToolbarNotifier.exe
C:\Programmer\Windows Live\Messenger\MsnMsgr.Exe
C:\programmer\steam\steam.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Nero\Lib\NMIndexStoreSvr.exe
C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe
C:\Documents and Settings\Per\Lokale indstillinger\Application Data\Google\Update\GoogleUpdate.exe
C:\Programmer\TTMessenger\spool\PDFSaver.exe
C:\Programmer\HP\Digital Imaging\bin\hpqtra08.exe
C:\Programmer\Logitech\SetPoint\SetPoint.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Apple\Mobile Device Support\bin\AppleMobileDeviceService.exe
C:\Programmer\Windows Desktop Search\WindowsSearch.exe
C:\Programmer\Symantec\LiveUpdate\ALUSchedulerSvc.exe
C:\Programmer\Bonjour\mDNSResponder.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Logishrd\KHAL2\KHALMNPR.EXE
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\PIF\{B8E1DD85-8582-4c61-B58F-2F227FCA9A08}\PIFSvc.exe
C:\Programmer\LogMeIn\x86\RaMaint.exe
C:\Programmer\LogMeIn\x86\LogMeIn.exe
C:\Programmer\LogMeIn\x86\LMIGuardian.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe
C:\WINDOWS\system32\IoctlSvc.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\WINDOWS\system32\PnkBstrA.exe
C:\WINDOWS\system32\PnkBstrB.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\system32\SearchIndexer.exe
C:\Programmer\iPod\bin\iPodService.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Nero\Lib\NMIndexingService.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\Programmer\HP\Digital Imaging\bin\hpqSTE08.exe
C:\Programmer\Windows Live\Messenger\usnsvc.exe
C:\Programmer\Opera\opera.exe
C:\WINDOWS\system32\msiexec.exe
C:\Documents and Settings\Per\Skrivebord\HiJackThis.exe
C:\WINDOWS\system32\SearchProtocolHost.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.gogle.dk/
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings,ProxyOverride = *.local
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Hyperlinks
O3 - Toolbar: &Google - {2318C2B1-4965-11d4-9B18-009027A5CD4F} - c:\programmer\google\googletoolbar1.dll
O3 - Toolbar: Ask Toolbar - {F4D76F09-7896-458a-890F-E1F05C46069F} - C:\Programmer\AskPBar\bar\1.bin\ASKPBAR.DLL
O4 - HKLM\..\Run: [Gainward] C:\Programmer\Vtune\TBPanel.exe /A
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\system32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKLM\..\Run: [nwiz] nwiz.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [High Definition Audio Property Page Shortcut] HDAShCut.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SoundMAXPnP] C:\Programmer\Analog Devices\Core\smax4pnp.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SoundMAX] "C:\Programmer\Analog Devices\SoundMAX\Smax4.exe" /tray
O4 - HKLM\..\Run: [Launch LCDMon] "C:\Programmer\Logitech\GamePanel Software\LCD Manager\LCDMon.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Launch LGDCore] "C:\Programmer\Logitech\GamePanel Software\G-series Software\LGDCore.exe" /SHOWHIDE
O4 - HKLM\..\Run: [Kernel and Hardware Abstraction Layer] KHALMNPR.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [Logitech Hardware Abstraction Layer] KHALMNPR.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] "C:\Programmer\Java\jre1.6.0_07\bin\jusched.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [HP Software Update] C:\Programmer\HP\HP Software Update\HPWuSchd2.exe
O4 - HKLM\..\Run: [NvMediaCenter] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\system32\NvMcTray.dll,NvTaskbarInit
O4 - HKLM\..\Run: [PWRISOVM.EXE] C:\Programmer\PowerISO\PWRISOVM.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [LcdStudio] C:\Programmer\LcdStudio\LcdStudio.exe
O4 - HKLM\..\Run: [C-Media Mixer] Mixer.exe /startup
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [swg] C:\Programmer\Google\GoogleToolbarNotifier\1.2.1128.5462\GoogleToolbarNotifier.exe
O4 - HKCU\..\Run: [MsnMsgr] "C:\Programmer\Windows Live\Messenger\MsnMsgr.Exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [Steam] "c:\programmer\steam\steam.exe" -silent
O4 - HKCU\..\Run: [IndxStoreSvr_{79662E04-7C6C-4d9f-84C7-88D8A56B10AA}] "C:\Programmer\Fælles filer\Nero\Lib\NMIndexStoreSvr.exe" ASO-616B5711-6DAE-4795-A05F-39A1E5104020
O4 - HKCU\..\Run: [MSMSGS] "C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [TTMessengerPDF] "C:\Programmer\TTMessenger\spool\PDFSaver.exe"
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'LOKAL TJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'NETVÆRKSTJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-18\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'SYSTEM')
O4 - HKUS\.DEFAULT\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'Default user')
O4 - Global Startup: HP Digital Imaging Monitor.lnk = C:\Programmer\HP\Digital Imaging\bin\hpqtra08.exe
O4 - Global Startup: Logitech SetPoint.lnk = C:\Programmer\Logitech\SetPoint\SetPoint.exe
O8 - Extra context menu item: E&xport to Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~4\Office12\EXCEL.EXE/3000
O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\jre1.6.0_07\bin\ssv.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\jre1.6.0_07\bin\ssv.dll
O9 - Extra button: Send til OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\PROGRA~1\MICROS~4\Office12\ONBttnIE.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: S&end til OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\PROGRA~1\MICROS~4\Office12\ONBttnIE.dll
O9 - Extra button: HP Klipsamling - {58ECB495-38F0-49cb-A538-10282ABF65E7} - C:\Programmer\HP\Smart Web Printing\hpswp_extensions.dll
O9 - Extra button: HP Smart markering - {700259D7-1666-479a-93B1-3250410481E8} - C:\Programmer\HP\Smart Web Printing\hpswp_extensions.dll
O9 - Extra button: Skype - {77BF5300-1474-4EC7-9980-D32B190E9B07} - C:\Programmer\Skype\Toolbars\Internet Explorer\SkypeIEPlugin.dll
O9 - Extra button: Research - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~1\MICROS~4\Office12\REFIEBAR.DLL
O9 - Extra button: Fiddler2 - {CF819DA3-9882-4944-ADF5-6EF17ECF3C6E} - "C:\Programmer\Fiddler2\Fiddler.exe" (file missing)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Fiddler2 - {CF819DA3-9882-4944-ADF5-6EF17ECF3C6E} - "C:\Programmer\Fiddler2\Fiddler.exe" (file missing)
O9 - Extra button: (no name) - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: @xpsp3res.dll,-20001 - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe
O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe
O16 - DPF: {0CCA191D-13A6-4E29-B746-314DEE697D83} (Facebook Photo Uploader 5) - http://upload.facebook.com/controls/FacebookPhotoUploader5.cab
O16 - DPF: {6E32070A-766D-4EE6-879C-DC1FA91D2FC3} (MUWebControl Class) - http://www.update.microsoft.com/microsoftupdate/v6/V5Controls/en/x86/client/muweb_site.cab?1212784804609
O16 - DPF: {D821DC4A-0814-435E-9820-661C543A4679} (CRLDownloadWrapper Class) - http://drmlicense.one.microsoft.com/crlupdate/en/crlocx.ocx
O16 - DPF: {FD0B6769-6490-4A91-AA0A-B5AE0DC75AC9} (Performance Viewer Activex Control) - https://secure.logmein.com/activex/ractrl.cab?lmi=100
O18 - Protocol: grooveLocalGWS - {88FED34C-F0CA-4636-A375-3CB6248B04CD} - C:\Programmer\Microsoft Office\Office12\GrooveSystemServices.dll
O18 - Protocol: skype4com - {FFC8B962-9B40-4DFF-9458-1830C7DD7F5D} - C:\WINDOWS\system32\Skype4COM.dll
O23 - Service: Application Driver Auto Removal Service (01) (appdrvrem01) - Protection Technology - C:\WINDOWS\System32\appdrvrem01.exe
O23 - Service: Apple Mobile Device - Apple Inc. - C:\Programmer\Fælles filer\Apple\Mobile Device Support\bin\AppleMobileDeviceService.exe
O23 - Service: Automatic LiveUpdate Scheduler - Symantec Corporation - C:\Programmer\Symantec\LiveUpdate\ALUSchedulerSvc.exe
O23 - Service: Bonjour-tjeneste (Bonjour Service) - Apple Inc. - C:\Programmer\Bonjour\mDNSResponder.exe
O23 - Service: iPod-tjeneste (iPod Service) - Apple Inc. - C:\Programmer\iPod\bin\iPodService.exe
O23 - Service: LiveUpdate - Symantec Corporation - C:\PROGRA~1\Symantec\LIVEUP~1\LUCOMS~1.EXE
O23 - Service: LiveUpdate Notice Service Ex (LiveUpdate Notice Ex) - Unknown owner - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSvcHst.exe (file missing)
O23 - Service: LiveUpdate Notice Service - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\PIF\{B8E1DD85-8582-4c61-B58F-2F227FCA9A08}\PIFSvc.exe
O23 - Service: LogMeIn Maintenance Service (LMIMaint) - LogMeIn, Inc. - C:\Programmer\LogMeIn\x86\RaMaint.exe
O23 - Service: LogMeIn - LogMeIn, Inc. - C:\Programmer\LogMeIn\x86\LogMeIn.exe
O23 - Service: NMIndexingService - Nero AG - C:\Programmer\Fælles filer\Nero\Lib\NMIndexingService.exe
O23 - Service: NVIDIA Display Driver Service (NVSvc) - NVIDIA Corporation - C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe
O23 - Service: PLFlash DeviceIoControl Service - Prolific Technology Inc. - C:\WINDOWS\system32\IoctlSvc.exe
O23 - Service: PnkBstrA - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\PnkBstrA.exe
O23 - Service: PnkBstrB - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\PnkBstrB.exe

--
End of file - 11101 bytes
Avatar billede Slettet bruger
20. september 2008 - 08:04 #5
http://www.pchell.com/virus/uninstallavg.shtml

sådan her kan man også gøre.

m.v.h
Avatar billede Slettet bruger
20. september 2008 - 09:30 #6
Hej.

Tror jeg har løsningen til dig.

Jeg har haft samme problem og fandt løsningen ved at bruge programmer revo uninstaller.
Installer avg 8 igen og fjern den bagefter med revo. Revo fjerner rester af reg keys samt filer. og wupti så kunne kaspersky installeres.

http://www.revouninstaller.com/ det er freeware.
Avatar billede Slettet bruger
20. september 2008 - 09:30 #7
det har fungeret for mig 3-4 gange.
20. september 2008 - 11:27 #8
Afinstaller
* Ask Toolbar
via
[Start][Indstilninger][Kontrolpanel][Tilføj/fjern programmer]

Genstart for at fuldføre afinstalationen...

---------------------------------------

Ved du selv hvad dette er ->
[TTMessengerPDF] "C:\Programmer\TTMessenger\spool\PDFSaver.exe"

------------------------------------------------------------------------

*SUK* Rester fra Symantec/Norton

Klik på Start->Kør skriv Services.msc og klik OK.
Find Tjenesten (Hvis den er der)
* Automatic LiveUpdate Scheduler - Symantec Corporation -
* LiveUpdate - Symantec Corporation -
* LiveUpdate Notice Service Ex (LiveUpdate Notice Ex)
* LiveUpdate Notice Service - Symantec Corporation
stop den hvis den kører, højreklik på den og vælg Starttype Deaktiveret.

------------------------------------------------------------------------

Kør en scanning med Hijackthis,
Du får herunder nogle filer, som du skal fixe. Det, du skal gøre, er at sætte et flueben ud for disse filer. Når du har gjort det, så lukker du alle andre vinduer ned. Det er meget vigtigt at det eneste vindue, som er åbent er HijackThis vinduet. Husk også at lukke dette vindue, når du har markeret filerne. Nu må du fixe. Klik på Fix checked.

Det er disse, som skal fixes:

O3 - Toolbar: Ask Toolbar - {F4D76F09-7896-458a-890F-E1F05C46069F} - C:\Programmer\AskPBar\bar\1.bin\ASKPBAR.DLL
O9 - Extra button: Fiddler2 - {CF819DA3-9882-4944-ADF5-6EF17ECF3C6E} - "C:\Programmer\Fiddler2\Fiddler.exe" (file missing)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Fiddler2 - {CF819DA3-9882-4944-ADF5-6EF17ECF3C6E} - "C:\Programmer\Fiddler2\Fiddler.exe" (file missing)

O23 - Service: Automatic LiveUpdate Scheduler - Symantec Corporation - C:\Programmer\Symantec\LiveUpdate\ALUSchedulerSvc.exe
O23 - Service: LiveUpdate - Symantec Corporation - C:\PROGRA~1\Symantec\LIVEUP~1\LUCOMS~1.EXE
O23 - Service: LiveUpdate Notice Service Ex (LiveUpdate Notice Ex) - Unknown owner - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSvcHst.exe (file missing)
O23 - Service: LiveUpdate Notice Service - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\PIF\{B8E1DD85-8582-4c61-B58F-2F227FCA9A08}\PIFSvc.exe

Genstart normalt...

------------------------------------------------------------------------

Manuelt slet følgende mapper (hvis de stadig er der?)
C:\Programmer\Symantec\
C:\Programmer\Norton AntiVirus\
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\
C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Symantec\
C:\Documents and Settings\[Bruger]\Application Data\Symantec\

------------------------------------------------------------------------

Ta' en oprydning med nævnte CCleaner...

------------------------------------------------------------------------

Og en frisk log fra HiJackThis ...
Avatar billede tiger_dk Mester
20. september 2008 - 13:51 #9
køre det som det skal nu !

Den løsning gobbi72 kommer med, lyder meget sandsynlig, som den du lige skal bruge, for den beskriver er jo præsis det samme problem !

det er som programmet er fjernet manualt, også har du ikke fået det hele med.
Avatar billede ratsios Nybegynder
20. september 2008 - 16:20 #10
her er den nye Hijackthis:

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2
Scan saved at 16:17:53, on 20-09-2008
Platform: Windows XP SP3 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v7.00 (7.00.6000.16705)
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
C:\WINDOWS\system32\services.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Programmer\Vtune\TBPanel.exe
C:\Programmer\Analog Devices\Core\smax4pnp.exe
C:\Programmer\Analog Devices\SoundMAX\Smax4.exe
C:\Programmer\Logitech\GamePanel Software\LCD Manager\LCDMon.exe
C:\Programmer\Logitech\GamePanel Software\G-series Software\LGDCore.exe
C:\Programmer\Java\jre1.6.0_07\bin\jusched.exe
C:\Programmer\HP\HP Software Update\HPWuSchd2.exe
C:\WINDOWS\system32\RUNDLL32.EXE
C:\Programmer\PowerISO\PWRISOVM.EXE
C:\Programmer\LcdStudio\LcdStudio.exe
C:\Programmer\Logitech\GamePanel Software\LCD Manager\Applets\LCDClock.exe
C:\WINDOWS\Mixer.exe
C:\Programmer\Logitech\GamePanel Software\LCD Manager\Applets\LCDPop3.exe
C:\Programmer\Logitech\GamePanel Software\LCD Manager\Applets\LCDMedia.exe
C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
C:\Programmer\Google\GoogleToolbarNotifier\1.2.1128.5462\GoogleToolbarNotifier.exe
C:\Programmer\Windows Live\Messenger\MsnMsgr.Exe
C:\programmer\steam\steam.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Nero\Lib\NMIndexStoreSvr.exe
C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe
C:\Programmer\TTMessenger\spool\PDFSaver.exe
C:\Programmer\HP\Digital Imaging\bin\hpqtra08.exe
C:\Programmer\Logitech\SetPoint\SetPoint.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Logishrd\KHAL2\KHALMNPR.EXE
C:\Programmer\Fælles filer\Apple\Mobile Device Support\bin\AppleMobileDeviceService.exe
C:\Programmer\Bonjour\mDNSResponder.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\Programmer\LogMeIn\x86\RaMaint.exe
C:\Programmer\LogMeIn\x86\LogMeIn.exe
C:\Programmer\LogMeIn\x86\LMIGuardian.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe
C:\WINDOWS\system32\IoctlSvc.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\WINDOWS\system32\PnkBstrA.exe
C:\WINDOWS\system32\PnkBstrB.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\system32\SearchIndexer.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Nero\Lib\NMIndexingService.exe
C:\Programmer\HP\Digital Imaging\bin\hpqSTE08.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\Documents and Settings\Per\Skrivebord\HiJackThis.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.gogle.dk/
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings,ProxyOverride = *.local
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Hyperlinks
O3 - Toolbar: &Google - {2318C2B1-4965-11d4-9B18-009027A5CD4F} - c:\programmer\google\googletoolbar1.dll
O4 - HKLM\..\Run: [Gainward] C:\Programmer\Vtune\TBPanel.exe /A
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\system32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKLM\..\Run: [nwiz] nwiz.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [High Definition Audio Property Page Shortcut] HDAShCut.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SoundMAXPnP] C:\Programmer\Analog Devices\Core\smax4pnp.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SoundMAX] "C:\Programmer\Analog Devices\SoundMAX\Smax4.exe" /tray
O4 - HKLM\..\Run: [Launch LCDMon] "C:\Programmer\Logitech\GamePanel Software\LCD Manager\LCDMon.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Launch LGDCore] "C:\Programmer\Logitech\GamePanel Software\G-series Software\LGDCore.exe" /SHOWHIDE
O4 - HKLM\..\Run: [Kernel and Hardware Abstraction Layer] KHALMNPR.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [Logitech Hardware Abstraction Layer] KHALMNPR.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] "C:\Programmer\Java\jre1.6.0_07\bin\jusched.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [HP Software Update] C:\Programmer\HP\HP Software Update\HPWuSchd2.exe
O4 - HKLM\..\Run: [NvMediaCenter] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\system32\NvMcTray.dll,NvTaskbarInit
O4 - HKLM\..\Run: [PWRISOVM.EXE] C:\Programmer\PowerISO\PWRISOVM.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [LcdStudio] C:\Programmer\LcdStudio\LcdStudio.exe
O4 - HKLM\..\Run: [C-Media Mixer] Mixer.exe /startup
O4 - HKLM\..\Run: [UserFaultCheck] %systemroot%\system32\dumprep 0 -u
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [swg] C:\Programmer\Google\GoogleToolbarNotifier\1.2.1128.5462\GoogleToolbarNotifier.exe
O4 - HKCU\..\Run: [MsnMsgr] "C:\Programmer\Windows Live\Messenger\MsnMsgr.Exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [Steam] "c:\programmer\steam\steam.exe" -silent
O4 - HKCU\..\Run: [IndxStoreSvr_{79662E04-7C6C-4d9f-84C7-88D8A56B10AA}] "C:\Programmer\Fælles filer\Nero\Lib\NMIndexStoreSvr.exe" ASO-616B5711-6DAE-4795-A05F-39A1E5104020
O4 - HKCU\..\Run: [MSMSGS] "C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [TTMessengerPDF] "C:\Programmer\TTMessenger\spool\PDFSaver.exe"
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'LOKAL TJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'NETVÆRKSTJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-18\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'SYSTEM')
O4 - HKUS\.DEFAULT\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'Default user')
O4 - Global Startup: HP Digital Imaging Monitor.lnk = C:\Programmer\HP\Digital Imaging\bin\hpqtra08.exe
O4 - Global Startup: Logitech SetPoint.lnk = C:\Programmer\Logitech\SetPoint\SetPoint.exe
O8 - Extra context menu item: E&xport to Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~4\Office12\EXCEL.EXE/3000
O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\jre1.6.0_07\bin\ssv.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\jre1.6.0_07\bin\ssv.dll
O9 - Extra button: Send til OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\PROGRA~1\MICROS~4\Office12\ONBttnIE.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: S&end til OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\PROGRA~1\MICROS~4\Office12\ONBttnIE.dll
O9 - Extra button: HP Klipsamling - {58ECB495-38F0-49cb-A538-10282ABF65E7} - C:\Programmer\HP\Smart Web Printing\hpswp_extensions.dll
O9 - Extra button: HP Smart markering - {700259D7-1666-479a-93B1-3250410481E8} - C:\Programmer\HP\Smart Web Printing\hpswp_extensions.dll
O9 - Extra button: Skype - {77BF5300-1474-4EC7-9980-D32B190E9B07} - C:\Programmer\Skype\Toolbars\Internet Explorer\SkypeIEPlugin.dll
O9 - Extra button: Research - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~1\MICROS~4\Office12\REFIEBAR.DLL
O9 - Extra button: (no name) - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: @xpsp3res.dll,-20001 - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe
O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe
O16 - DPF: {0CCA191D-13A6-4E29-B746-314DEE697D83} (Facebook Photo Uploader 5) - http://upload.facebook.com/controls/FacebookPhotoUploader5.cab
O16 - DPF: {6E32070A-766D-4EE6-879C-DC1FA91D2FC3} (MUWebControl Class) - http://www.update.microsoft.com/microsoftupdate/v6/V5Controls/en/x86/client/muweb_site.cab?1212784804609
O16 - DPF: {D821DC4A-0814-435E-9820-661C543A4679} (CRLDownloadWrapper Class) - http://drmlicense.one.microsoft.com/crlupdate/en/crlocx.ocx
O16 - DPF: {FD0B6769-6490-4A91-AA0A-B5AE0DC75AC9} (Performance Viewer Activex Control) - https://secure.logmein.com/activex/ractrl.cab?lmi=100
O18 - Protocol: grooveLocalGWS - {88FED34C-F0CA-4636-A375-3CB6248B04CD} - C:\Programmer\Microsoft Office\Office12\GrooveSystemServices.dll
O18 - Protocol: skype4com - {FFC8B962-9B40-4DFF-9458-1830C7DD7F5D} - C:\WINDOWS\system32\Skype4COM.dll
O23 - Service: Application Driver Auto Removal Service (01) (appdrvrem01) - Protection Technology - C:\WINDOWS\System32\appdrvrem01.exe
O23 - Service: Apple Mobile Device - Apple Inc. - C:\Programmer\Fælles filer\Apple\Mobile Device Support\bin\AppleMobileDeviceService.exe
O23 - Service: Bonjour-tjeneste (Bonjour Service) - Apple Inc. - C:\Programmer\Bonjour\mDNSResponder.exe
O23 - Service: iPod-tjeneste (iPod Service) - Apple Inc. - C:\Programmer\iPod\bin\iPodService.exe
O23 - Service: LogMeIn Maintenance Service (LMIMaint) - LogMeIn, Inc. - C:\Programmer\LogMeIn\x86\RaMaint.exe
O23 - Service: LogMeIn - LogMeIn, Inc. - C:\Programmer\LogMeIn\x86\LogMeIn.exe
O23 - Service: NMIndexingService - Nero AG - C:\Programmer\Fælles filer\Nero\Lib\NMIndexingService.exe
O23 - Service: NVIDIA Display Driver Service (NVSvc) - NVIDIA Corporation - C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe
O23 - Service: PLFlash DeviceIoControl Service - Prolific Technology Inc. - C:\WINDOWS\system32\IoctlSvc.exe
O23 - Service: PnkBstrA - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\PnkBstrA.exe
O23 - Service: PnkBstrB - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\PnkBstrB.exe

--
End of file - 9509 bytes

gobbi72:
har prøvet der nu men virkede ikke
Avatar billede ratsios Nybegynder
20. september 2008 - 16:29 #11
og nej ved ikke lige hvad det der C:\Programmer\TTMessenger\spool\PDFSaver.exe er for noget... nogle der ved det?
20. september 2008 - 16:30 #12
(Bare for at opsumere; hvordan er status så nu for hvad ?)
Avatar billede ratsios Nybegynder
20. september 2008 - 16:35 #13
den kan stadig ikke indstallere kaspersky fordi den stadig siger at avg er indstalleret
Avatar billede ratsios Nybegynder
20. september 2008 - 16:40 #14
den gang jeg først prøvede at indstallere kaspersky sagde den at der var to avg indstalleret en avg 8.0 og en avg 8 så gik jeg i tilføj og fjern, og fjernede avg også var det kun den ene der gik væk der inde nu er det kun avg 8 der er tilbage
Avatar billede Slettet bruger
20. september 2008 - 16:58 #15
hent iobit

adwanced windowscare personal

og lad den fjerne den.

http://www.iobit.com/advancedwindowscareper.html?Str=download

vælg dansk til slut under install. du skal selv opdatere den inden brug i højre øverste hjørne - funktioner opdater.

du kan som også hente ccleaner men den godt drille.
Avatar billede tiger_dk Mester
20. september 2008 - 17:03 #16
hvorfor prøver du ikke den her, den er jo et oplagt valg !!

Kommentar: gobbi72
Avatar billede ratsios Nybegynder
20. september 2008 - 17:06 #17
tiger dk:
har jeg prøvet har jeg også skrevet men det virker ikke desværre
Avatar billede ratsios Nybegynder
20. september 2008 - 17:26 #18
treatmenice virkede heller ikke desværre
Avatar billede tiger_dk Mester
20. september 2008 - 17:52 #19
prøv lige at hent programmet her

http://support.microsoft.com/kb/290301/da
Avatar billede ratsios Nybegynder
20. september 2008 - 17:59 #20
okay har hentet det og kørt det, hvad skal jeg så ?
Avatar billede Slettet bruger
20. september 2008 - 19:10 #21
nu vil jeg godt lige vide hvad du prøvede med det program.
det er jo måske kun en fil og gu ved hvad den hedder du skal fjerne. hvis den ikke bliver fjernet kan du ikke lægge et andet virus program ind og så er der kun at geninstallere windows tilbage.
har du været i værktøj - tilføjelsesprogrammer - software afinstalering -fjernelse
jeg er ret sikker på filen ligger der i adwanced windows care personal

du kan prøve den lange vej
i start kør skriver du regedit.
nu er du det sted der gør ondt hvis du ikke gør det rigtigt
lad den søge og du fjerner alt der lugter af AVG
det kan være 1 nøgle og jo det kan være rigtig mange,

alle der i gamle dage brugte nero ved jo hvordan man gjorde - nøgle efter nøgle slettede man møjsommeligt indtil nero forstod at de skulle lave en uninstall.

            FIK I FAT I DEN AVG

avg er gratis men jeg sværger til avast som også er gratis og et af de bedste gratis virus programmer på markedet på dansk

http://www.avast.com/eng/download-avast-home.html

m.v.h
Avatar billede tiger_dk Mester
20. september 2008 - 20:00 #22
prøv og se om AVG er ved er programmer der kan slettes i Windows Install Clean Up !
Avatar billede ratsios Nybegynder
20. september 2008 - 20:01 #23
treatmenice:
nu virker det tak!:D gik ind i regedit og fandt noget der hed avg og nu virker der :D
mange gange tak:D
ligger du lige et svar så du kan få nogle point:D
Avatar billede tiger_dk Mester
20. september 2008 - 20:04 #24
havde også regedit i tanker ! Som jeg skrev i starten:

Kommentar: tiger_dk

Når du har kørt det, prøv så igen. Gruden til, at du ikke kan installere Kaspersky uden at den skader sig, er at der på en eller anden måde konflikter, det er højt sandsynlig en regersteringsnøgle eller noget i den dur, der driller !
Avatar billede Slettet bruger
20. september 2008 - 20:30 #25
der er flere der har fortjent point så lad os dele
Avatar billede ratsios Nybegynder
20. september 2008 - 21:20 #26
er rimelig ny her inde hvordan kan jeg dele point mellem jer?
Avatar billede Slettet bruger
20. september 2008 - 21:26 #27
dem der vil have point beder du om at lægge et svar og så accepterer du dem du vil.
du kan markere flere når de har svaret -så vidt jeg husker kan systemet herinde selv find ud af at dele.

du kan se jeg har sendt et svar så vent lige og se om der er flere.
20. september 2008 - 22:29 #28
Hvad med  ->
---------------------------------------

Ved du selv hvad dette er ->
[TTMessengerPDF] "C:\Programmer\TTMessenger\spool\PDFSaver.exe"

------------------------------------------------------------------------
Eller SLET den...
20. september 2008 - 22:30 #29
Ping...
(Det var et [svar]...) Deles med flere ...

http://expfaq.dk/mere_end_et_svar#mere_end_et_svar
Avatar billede tiger_dk Mester
21. september 2008 - 00:06 #30
kom også med lidt hjælp !
Avatar billede ratsios Nybegynder
21. september 2008 - 18:37 #31
sådan :D
Avatar billede ratsios Nybegynder
21. september 2008 - 18:38 #32
og tak for hjælpen alle
Avatar billede Slettet bruger
21. september 2008 - 19:19 #33
i lige måde
Avatar billede tiger_dk Mester
21. september 2008 - 20:21 #34
velbekomme !! håber du mere eller mindre fik problemet løst !