Avatar billede niklasnedergaard Nybegynder
18. september 2008 - 19:45 Der er 7 kommentarer

Pris for ring?

Hej alle eksperter,

Jeg kunne godt tænke mig og vide hvad prisklassen egentlig er for en helt normal ring, ikke en vielsesring eller noget fint, men en helt normal ring i en ur- og smykkeforretning er? Hvad er prisen egentlig for sådan nogle?

Latterligt og simpelt spørgsmål, men da jeg ikke har noget idé om hvad det koster, så tænkte jeg måske I kunne hjælpe? :)

Mvh.
Niklas Nedergaard
Avatar billede sascha Nybegynder
18. september 2008 - 19:49 #1
"en helt normal ring", skriver du. Nu er der mange forskellige !normale ringe". Hvilket materiale, Med/uden sten og/eller graveringer
Avatar billede evildoctor Praktikant
18. september 2008 - 19:50 #2
Det er jo helt umuligt at svare på.
Hvad er prisen på en bil???

Du kan vel få en ring fra omkring 100 kr og op til enhver tænkelig pris.
Vær dog opmærksom på at der ikke må være nikkel i - det er principielt også ulovligt at sælge den slags i DK, men en del omgår de regler alligevel!
Avatar billede niklasnedergaard Nybegynder
18. september 2008 - 19:59 #3
Ved godt det er meget svært at svare på, men ja, der må da gerne være sten i, og en gravering inde i?
Avatar billede kalp Novice
18. september 2008 - 20:31 #4
Hvis ikke vi taler sølv, så kan du vel få fra ca. 500kr og til hvad din pengepung kan tåle.
Avatar billede sascha Nybegynder
18. september 2008 - 20:32 #5
ok hvor stor er en normal ring og hvilket materiale ?
Avatar billede Slettet bruger
19. september 2008 - 10:00 #6
Du kan jo gå ind her og kikke. http://www.chanti.dk/
Avatar billede geforce3 Praktikant
19. september 2008 - 17:02 #7
Jeg ville tage ind til den lokale ring-pusher og klage min nød. =) For mig lyder det som om, dig og kæresten har aftalt en "kærestering" og så er du ude med sparekniven for at finde den max billigste ring, ever :D Am I right?