Avatar billede skurggman Nybegynder
18. september 2008 - 17:57 Der er 4 kommentarer

Animering af hånd?

Hejsa eksperter,

Jeg har en hånd som er tegnet med forskellige fingre bøjede - det jeg gerne vil er at animere hånden så når man holder musen henover en finger bliver den bøjet og når man trykker på den bliver fingeren bøjet helt, og man aktiverer et link til en html side.

Alle billederne ligger her, der er 2 for hver finger(pånær lille fingeren...

www.daimi.au.dk/~rauff/haand.rar

Håber der er nogen flash hajer der kan hjælpe - tror ikke det tager ret lang tid hvis man kan lidt flash.

Størrelsen havde jeg forestille mig skulle være noget ala: 400x400 px.

Mvh. Kim
Avatar billede groovin Nybegynder
18. september 2008 - 20:21 #1
Her: http://rapidshare.com/files/146382306/hand.zip.html

Hvis det er som du vil have det, så skriv de adresser hver finger skal føre til, og jeg sætter dem ind.
Avatar billede skurggman Nybegynder
18. september 2008 - 20:53 #2
det er sgu faktisk ret godt...

linksne er endnu ikke fastlagte, kan jeg selv redigere dem hvis jeg har adobe flash cs3? i så fald - hvordan :)

kan man fjerne noget af den støj der er på langefingeren? Ellers er det perfekt...
Avatar billede groovin Nybegynder
20. september 2008 - 20:58 #3
Uha, er ringe til at forklare men tjeck evt for tutorial på nettet.

Langefingeren kan du rense i photoshop. Jeg brugte bare de billeder i din zip mappe. Har kun ændret på størrelsen.

Jeg er væk fra min flash computer de næste 14 dages tid, men .fla'en er inkluderet i zip'en så hvis du/andre kan overtage skal de være velkomne.
Avatar billede skurggman Nybegynder
24. marts 2009 - 15:45 #4
Var der ikke nogen der ville have de 200 point? :)