Avatar billede kinn Nybegynder
18. september 2008 - 13:55 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

XP stopper med at loade desktoppen under opstart

Jeg har lige købt en masse Lenovo T61 med Vista på som er blevet downgreatet til XP-Pro men dette er ikke uden problemer da den bærbare til tider ikke loader hele desktoppen før den nærmest stopper i forsøget .

Jeg kan godt bruge CTRL ALT og Delete til at lave en log af med og derefter prøvet at logge på igen efter 1-4 gange plejer det at lykkedes at loade desktoppen så jeg kan bruge den bærbare .

Er der nogle der har en ide om hvad det kan være som er galt ...

Jeg har lidt en ide om at det kan være Cisco VPN eller Thinkvantage Access Connection som driller mig .
Avatar billede kinn Nybegynder
02. oktober 2008 - 08:20 #1
Slet ikke nogle der har en ide ....

Nu har jeg lige geninstalleret en bærbar mere men har samme problem ser ud til at problemet er når men kommer fra et trådløst netværk til et andet ...
Avatar billede kinn Nybegynder
08. juli 2010 - 09:01 #2
Har ikke fundet en løsning endnu ....

Den loader lige de første programmer i multi task linien og så stopper den .

Her efter kan man lave en log af og så log på igen .

Man kan så være heltig at komme på efter nogle forsøg .
Avatar billede kinn Nybegynder
19. oktober 2010 - 09:33 #3
Jeg lukker ingen løsning )-: