Avatar billede hldata Nybegynder
17. september 2008 - 23:26 Der er 2 kommentarer

(fejl 0x000006ba) i Windows Vista Business ved printer deling

Hejsa

Vi forsøger at koble på en delt printer hostet på en XP home men følgende fejl til følge
"Handlingen kunne ikke fuldføres (fejl 0x000006ba). Den lokale printerspoolertjeneste kører ikke. genstart spooleren eller maskinen"

dette er prøvet endvidere har vi også været inde og kontrollerer at RPC service kører, da vi har set andre steder at det kunne være problemet
\HLdata
Avatar billede speedytech Nybegynder
18. september 2008 - 07:52 #1
Jeg vil tror at det er driveren som ikke helt vil lege med Jer..

Jeg ville installer en ny port på WinVista maskinen som skal hedde "\\server\printer" - og installer en WinVista driver for Printeren..

Sådan at man installer en lokal printer, men udskriver til en netværksdeling.. Det har kunne lade sig gøre siden Win95 - eller nærmere det var sådan man gjorde dengang, men det virker endnu.. *GG*
Avatar billede hldata Nybegynder
11. oktober 2008 - 14:47 #2
Ja men ikke her det er prøvet med samme resultat :-(