Avatar billede makke Nybegynder
17. september 2008 - 20:00 Der er 16 kommentarer og
2 løsninger

sort skærm med cursor

har en medion bærbar md96630 .når man starter op ses de rullende streger men efter kort tid bliver det til sort skærm med cursor som det eneste .den ka bevæges som normalt.der er præinstaleret recovery.hvordan kommer jeg videre ?. nogle der har en ide.
Avatar billede reinelt Nybegynder
18. september 2008 - 10:38 #1
umiddelbart tyder det på skærmen er defekt. er der garanti endnu.
har du prøvet med en extern skærm, hvis der er tilslutning til sådan en.??
grafikkort kunne være defekt.
Avatar billede goonfather Nybegynder
18. september 2008 - 10:56 #2
Jeg vil tro det ikke er dit windows der booter ordentligt op, og ikke en defekt skærm.

Har du prøvet at køre win i fejlsikret tilstand, ved at trykke F8 under boot!
Avatar billede makke Nybegynder
20. september 2008 - 14:54 #3
tror ikke det grafikkort eller skærm har dog ikke prøvet extern skærm endnu,men det viser sig at når den har stået et stykke tid kommer pause skærm med vista logo trykker man på en tast forsvinder det og sort skærm igen.
har prøvet alt under opstart men ender med sort skærm og virksom cursor .
har læst lidt indlæg her på sitet og der er åbenbart noget med vista og bullgard det kan måske være årsagen,så som det står nu ,kan man få fat i en boot disk for at komme videre .
Avatar billede reinelt Nybegynder
20. september 2008 - 19:36 #4
i kontrolpanel liggger et sted med farvestyring prøv og se
Avatar billede makke Nybegynder
21. september 2008 - 10:08 #5
jamen ka slet ikke komme ind og gøre noget
Avatar billede reinelt Nybegynder
21. september 2008 - 11:27 #6
i startfasen tryk f 11 der kan ligge enrecoveryinstallation.
kontakt forhandler for recoverycd.
Avatar billede simonfn Nybegynder
21. september 2008 - 13:35 #8
Jeg har præcis det samme problem. Det startede i går da jeg skulle starte min computer. Det var som om at der var blevet byttet rundt på Master hdd og slave hdd. Jeg har prøvet at boote fra materen, men det hjælper ikke noget. Prøvede også at boote fra min vista dvd for at reparere instalationen, men den kan slet ikke finde nogen HDD hvor der er et styresystem installeret. Jeg har en ultimate revovery cd, hvor der ligger et "styresystem" som kan boote direkte fra cd'en. Der kan jeg sagtens komme ind og se mine filer på mine harddiske. Så det er ikke fordi de er sat forkert til. Er der nogen som har en idé til hvordan det kan fikses uden at geninstallere windows?
Avatar billede reinelt Nybegynder
21. september 2008 - 14:14 #9
Er der nogen som har en idé til hvordan det kan fikses uden at geninstallere windows?
jeg synes du skal oprette en nyt spørgsmål.
Avatar billede simonfn Nybegynder
21. september 2008 - 14:18 #10
det er jo det samme problem vi står med, så en løsning vil kunne gavne os begge to. Jeg synes det vilel være spild at oprette en ny tråd med præcis det samme emne.
Avatar billede Slettet bruger
21. september 2008 - 14:27 #11
Kan i ikke starte op i fejlsikret ?
Avatar billede simonfn Nybegynder
21. september 2008 - 14:29 #12
Jeg kan ikke starte i fejlsikret. Den standser også bare ved sort skærm med en hvis musemarkør.
Avatar billede makke Nybegynder
22. september 2008 - 18:01 #13
har prøvet alle muligheder der er angivet når man trykker f8 uden resultat.ingen recovery under f11.
Avatar billede reinelt Nybegynder
22. september 2008 - 19:12 #14
har du forsøgt at få fat i en recoverycd fra producenten medion??
Avatar billede makke Nybegynder
03. oktober 2008 - 15:23 #15
ja har nu fået fremsendt en recovery cd og pcen virker igen men har yderligere afinstalleret bullgard har en meget kraftig mistanke om den er en del af miseren.tak for hjælpen men hvem giver jeg nu point
Avatar billede reinelt Nybegynder
03. oktober 2008 - 16:17 #16
jeg svarer nu, fordi jeg sagde kontakt forhandler for recoverycd.
Avatar billede makke Nybegynder
03. oktober 2008 - 20:12 #17
siger endnu engang tak for hjælpen håber point fordeling er ok.
Avatar billede reinelt Nybegynder
04. oktober 2008 - 09:29 #18
velbekommen point o.k.