Avatar billede jacala Nybegynder
17. september 2008 - 08:05 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Finde licens nøglen på pc'en

Hej

Jeg står for at skal have min pc formateret og kan ikke finde klistermarket med license koderne. Jeg har CD og bogen, men klistermærket er væk.

Så var det at jeg synes at have hørt at man kan finde det et eller andet sted på selve computeren.

Er der nogen der kan fortælle hvor?

Det var jo nok så smart inden jeg formaterede den :-)
Avatar billede peet-49 Novice
17. september 2008 - 08:09 #1
På en bærbar, er det under bunden, på en stationær, kandet sidde overalt, men typisk på een af siderne, eller i bag, har også set enkelte, hvor det sad inden i pcèn.
  Inden format havde det været meget let med keyfinder.
Avatar billede speedpii Nybegynder
17. september 2008 - 08:23 #2
Avatar billede peet-49 Novice
17. september 2008 - 08:40 #3
speedpii->> Keyfinder kører fra windows, og den forefindes ikke efter en formaret disk.
Avatar billede peet-49 Novice
17. september 2008 - 08:41 #4
Avatar billede Jensen DK Novice
17. september 2008 - 08:41 #5
Avatar billede jacala Nybegynder
17. september 2008 - 08:51 #6
Speedpii gav løsningen. Perfekt program. Det gik sgu stærkt. Men hvorfor ikke bruge svar, så jeg kan komme af med mine 100 point? - Tusind tak for hjælpen allesammen.

Speedpii hvis du lige giver et svar, så jeg kan få min gæld ud af verden - tak
Avatar billede peet-49 Novice
17. september 2008 - 09:03 #7
Hvorfor bede om svar, når du ikke lukker dine spørgsmål alligevel.
Avatar billede jacala Nybegynder
17. september 2008 - 09:14 #8
Unødvendig kommentar peet-49.
Jeg beder netop om et svar så jeg kan lukke.
Jeg kan godt se at jeg har udestående, det må jeg have kikket på hvorfor.
Måske af samme grund - det er jo ikke nem at lukke hvis ingen svar der er.
Avatar billede peet-49 Novice
17. september 2008 - 09:38 #9
Kan måske være E`s emailsystem, det virker af H til.
Avatar billede Jensen DK Novice
17. september 2008 - 12:50 #10
Hvorfor lægger jacala selv et svar?
Avatar billede pazau Nybegynder
17. september 2008 - 16:00 #11
Hvis det er Windows Vista du har, før du formaterer altså, så er det "Kontrolpanel -> System"

Nede i bunden, står aktiveringsnøglen, og, om Vista er aktiveret.
Avatar billede jacala Nybegynder
17. september 2008 - 18:17 #12
Til Silbidor.
Jeg kan godt se at det ikke er mig du spørger, men jeg kender svaret. Det er så længe siden jeg har været herinde at jeg ikke kunne huske hvordan man kommer af med betalingen - derfor.

Da speedpii ikke hjælper for pointenes skyld (hatten af for det) er du velkommen til at lægge et svar da du var den næste der gav det rigtige svar.

Til Pazau: Det er XP jeg har og svaret er fundet. Jeg kan åbenbart bare ikke komme af med pointene.
Avatar billede Jensen DK Novice
18. september 2008 - 06:39 #13
Ok nu skal du så bare afvise dit eget svar først, og så acceptere ved at makere mit navn, og klikke på accepter, for du kan godt huske at spørgeren lægger selv et svar hvis han/hun vil lukke tråden.
Avatar billede speedpii Nybegynder
18. september 2008 - 08:37 #14
ingen problem :)

og pete-49 læs nu spørgsmålet ordentligt!