Avatar billede canon Nybegynder
25. juni 2001 - 22:56 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Grafikkort problemer under win2K

Hey
Jeg har et Diamond Viper 770 grafikkort i pooteren, problemet er når jeg prøver at installere win2k går alt fint indtil at windows skal køre for første gang. Skærmbilledet kommer simpelthen ikke frem, det forbliver sort skærm. (det er lige der hvor man normalt når til \"login\".
Jeg tænkte på en BIOS opdate i DOS, men hvordan. Og er der nogen der ved hvor man kan hente en update til DOS ????
Avatar billede retaxes Nybegynder
25. juni 2001 - 23:05 #1
Har du oprettet spørgsmålet 2 gange skal du slette det ene!
Avatar billede canon Nybegynder
25. juni 2001 - 23:11 #2
Y ??? det er da under 2 forskellige kategorier ???
Avatar billede canon Nybegynder
25. juni 2001 - 23:11 #3
ja okay =)
Avatar billede canon Nybegynder
25. juni 2001 - 23:12 #4
og vhor er det så lige at man sletter et spørgsmål =)
Avatar billede retaxes Nybegynder
25. juni 2001 - 23:15 #5
Send et svar og accepter selv ;o)
Avatar billede dino3003 Nybegynder
26. juni 2001 - 04:24 #6
du ka sansynelig vis ik gøre noget så mit forslag r at du tager op til forhandleren og fortæller dem at det ik virker optimalt!
Nesten d samme skete for en af mine venner og han byttede sit!
:\\
Dino3003
Avatar billede canon Nybegynder
26. juni 2001 - 12:47 #7
Det lede viper kort, man skulle hive det ud og knække det =)