Avatar billede jonasp84 Nybegynder
16. september 2008 - 18:20 Der er 2 kommentarer

feedback på logodesign

Hey eksperter

Jeg har fået en grafiker til at arbejde på noget design og kunne godt bruge noget feedback på noget som jeg har lavet og så hans.

Mit: www.eGamer.dk

Grafikerens: www.graphicmayhem.dk/egamer/logo.jpg

...Kom med noget konstruktiv kritik
Avatar billede mysitesolution Nybegynder
17. september 2008 - 20:02 #1
Klart federe desgin med det nye.

Evt. prøv andre skrifttyper, og så et hvor øjne er røde mens hele teksten er hvid :) og med lidt tyndere sort kant.
Avatar billede it-dk Nybegynder
18. september 2008 - 15:05 #2
Det er anderledes end det du allerede har. Det nye er nok bedre. På dette link http://www.unitspeed.dk/design/domainlogo.htm kan du evt overveje at forsøge med virksomheden. De laver forholdvis billige domain logos - kalder de det. Kunne være et alternativ men jeg ved ikke om din grafiker gør det gratis for dig.