Avatar billede serocool77 Nybegynder
16. september 2008 - 11:44 Der er 3 kommentarer

kan ikke installere Mercenaries 2 på min pc

jeg har delt min harddisk op i 2 C: og D: . der er kun plads til windows xp og div små programmer på C:drev . så når jeg vil installere Mercenaries 2 vil jeg installere det på D: drev . og det vil den ikke . den vil installere på C:drev . ellers vil spillet ikke køre optimalt . findes der en måde og snyde computeren :-) eller skal jeg hen og formatere harddisken :-( for og kunne spille det ?
Avatar billede nva Praktikant
16. september 2008 - 13:01 #1
Du kan udvide din c partition med Partition Magic eller måske finde et gratis program som fx. http://partitionlogic.org.uk/index.html
Avatar billede serocool77 Nybegynder
16. september 2008 - 13:12 #2
det prøver jeg lige
Avatar billede nva Praktikant
19. september 2008 - 14:05 #3
Response?