Avatar billede dinirex Nybegynder
16. september 2008 - 08:36 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Mathcad problem

Hej.
På min uddannelses institution, har vi fået Mathcad 14 til undervisningen. Jeg har dog et problem, efter jeg har installeret det, kan jeg ikke starte det, den melder fejlen "Unable to create 12.0 engine factory", efter at have søgt på dette problem, kom jeg frem til, at det måtte være .Net Framework 2.0, efter så at have installeret alle framework opdateringer der er, virker det stadig ikke samme fejl. Har prøvet at installere program med samme installation på min vista stationær, og det virker fint?

Nogen der har oplevet samme problem, eller nogen der har en ide til, hvordan det skal løses?
Avatar billede dinirex Nybegynder
21. november 2008 - 23:24 #1
Ingen løsning... Format C: ;(
Avatar billede dinirex Nybegynder
01. oktober 2009 - 22:33 #2
Fandt aldrig en løsning, og droppede derfor at benytte programmet.