Avatar billede clemme Nybegynder
15. september 2008 - 19:01 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Problemer med andet brugers kalender (Outlook)

Jeg har en bruger, som skal have adgang til hendes chefs kalender, så hun har mulighed for at oprette/rette aftaler.

Hans kalender er sat til delt, med hende som "udgivende redaktør", men alligevel kan hin ikke åbne nogle emner eller oprette nogen emner i han kalender. Hun får en fejl der siger "Oplysningerne om ledig/optaget tid kan ikke åbnes.

Alle andre i firmaet er sat som "korrekturlæser" og de har ingen problemer med at åbne hans aftaler

Hvad er sat forkert ved hende?
Avatar billede kim Nybegynder
15. september 2008 - 20:00 #1
prøv at køre en outlook.exe /freebusy på hans maskine
Avatar billede clemme Nybegynder
15. september 2008 - 20:14 #2
Det vil jeg gøre, men jeg har ingen problemer med at læse og ændre hans aftaler, det er det der undre mig.
Avatar billede strych9 Praktikant
16. september 2008 - 00:01 #3
Hendes Outlook downloader ikke free+busy information fra serveren. Der kan være flere årsager...

Vil gerne vide om:
Er det Outlook 2007?
Har hun problemer med at se andre folks kalender, eller er det kun chefens?
Er det Exchange 2003, eller 2007?
Avatar billede clemme Nybegynder
16. september 2008 - 00:10 #4
Det er outlook 2003
Hun kan sagtens se andre folks kalender
Det er exchange 2003
Avatar billede strych9 Praktikant
16. september 2008 - 01:15 #5
Der er formentlig en "dumme-fejl" et eller andet sted her, så check efter at det virkelig er hendes initialer han har givet tilladelser til, og check igen om det virkelig er hans kalender hun forsøger at tilgå. Sidst jeg var ude for det her var det fordi kalenderen de forsøgte at checke tilhørte en deaktiveret bruger.
Avatar billede clemme Nybegynder
16. september 2008 - 10:56 #6
Nu fandt jeg lige en kalender mere, hun ikke kan tilgå.
Og det er de rigtige initialer og den rigtige kalender hun forsøger sig i.

Alt er sket efter hun fik ny maskine. Jeg tror lige jeg vil forsøge at slette hende outlookprofil og oprette den igen.

Er der ellers andre gode ideer?
Avatar billede clemme Nybegynder
13. oktober 2009 - 15:08 #7
lukket