Avatar billede coldasice Nybegynder
15. september 2008 - 10:02 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Sortering i egenskabsarket

Jeg har en telefonliste som jeg gerne vil sorterer på 2 elementer.
1. element er [ListeNavn] og andet element er [KunNattevagt]..
Ligenu sorterer jeg i egenskabsarket; først på [KunNattevagt] (da jeg gerne vil ha dem for sig selv) og dernæst på [ListeNavn].

Kan man i egenskabsarket sætte stigende/faldende som kriterie; så jeg får nattevagterne til sidst og ikke først på listen ?
Avatar billede terry Ekspert
15. september 2008 - 12:26 #1
Why dont you make a query where you sort the data as required and use this as the data source instead of the table.
Avatar billede coldasice Nybegynder
15. september 2008 - 12:28 #2
I could do that ye... Just wondered if it was possible the other way, as the sorting by [KunNattevagt] was added later...
Avatar billede terry Ekspert
15. september 2008 - 12:28 #3
you can also use
DESC to sort in descending order
Avatar billede terry Ekspert
15. september 2008 - 12:29 #4
Avatar billede coldasice Nybegynder
15. september 2008 - 12:34 #5
I'll try that... Thanks for the help.... Once again :)
Avatar billede terry Ekspert
21. september 2008 - 20:03 #6
could you use the answer at all?
Avatar billede coldasice Nybegynder
02. december 2008 - 12:14 #7
Ups, forgot to accept... Ye that did the job Terry... Thx...
Avatar billede terry Ekspert
02. december 2008 - 12:39 #8
thanks