Avatar billede djkasse Nybegynder
15. september 2008 - 01:16 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke finde netværk

Hej alle sammen for lige formateret min bærbar computer som er en Medion Ram 2080 men efter jeg gjorder det kan den ikke gå på nettet mere. Har været inde på medions hjemmeside og prøve og installere modem driveren på den men uden held. Nogle der ved hvad problemet kan være for har stort set snart prøvet alt. Inde under netværksforbindelser viser den heller ikke noget.

på forhånd tak Mvh Djkasse
Avatar billede djkasse Nybegynder
15. september 2008 - 01:21 #1
Forresten er det Xp Pro jeg har lagt ind på computeren :)
Avatar billede riversen Nybegynder
15. september 2008 - 06:22 #2
du mangler nok at installere driveren til dit netkort.
Avatar billede speedpii Nybegynder
15. september 2008 - 09:02 #3
Driveren er os mit bedste bud hvis den ikke bliver vist under netværksforbindelser.
Er det den rigtige driver? skriv s/n nr'et ind på medions hjemmeside, så for du den der passer til din model.
Avatar billede tonygk Nybegynder
15. september 2008 - 11:54 #4
Højreklik på denne computer, administrer, enhedshånterig.
Kan du se dit netkort her. Er der nogle gul 3kant på nogle af enheder?
Avatar billede djkasse Nybegynder
15. september 2008 - 13:37 #5
har været inde på medions hjemeside og finde driveren og installeret den men den virker ikke.
Ja kan godt se det der inde. hm der er en gul trekant ved noget der hedder ethernet.
Avatar billede tonygk Nybegynder
15. september 2008 - 13:58 #6
Hvis du giver mig modellen finder jeg den rigtige driver til dig.
Avatar billede djkasse Nybegynder
15. september 2008 - 15:29 #7
Det er en Medion Ram 2080. Men selve driveren fra deres hjemmeside virker ikke for den har jeg prøvet.
Avatar billede djkasse Nybegynder
15. september 2008 - 16:01 #8
Nu har jeg så prøvet og installerer vista på og der kan den sagtens finde netværk?
Avatar billede tonygk Nybegynder
15. september 2008 - 20:16 #9
Godt, hvis du stadigvæk vil have driveren til XP, skal du igen højreklikke på denne computer, administrer, enhedshånterig. Fortal hvilken netkort der er på maskinen fx. intel xxxxxx
Avatar billede speedpii Nybegynder
16. september 2008 - 08:21 #10
Medion er altså ikke for gode til det med drivere.. sad og klargjorde en sprit ny medion computer, og skulle bruge xp drivere.. alle virkede os fint bortset fra lydkortdriveren! Deres hjemmeside kører sku ikke lige så godt som den kunne have gjort hehe.. no hard feelings :)
Avatar billede tonygk Nybegynder
16. september 2008 - 09:15 #11
Jeg er næsten sikker på at du mangler "High Definition Audio Codecs", og det kan du download her  ;-)

ftp://202.65.194.211/pc/audio/WDM_R204.zip
Avatar billede djkasse Nybegynder
20. oktober 2008 - 02:50 #12
Har prøvet med: High Definition Audio Codecs
men det vil den heller ikke gå med til? fatter ikke noget af det lydkort!
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. december 2009 - 13:47 #13
Lukketid...!!!
Avatar billede djkasse Nybegynder
17. oktober 2010 - 21:31 #14
lukket