Avatar billede someone Nybegynder
25. juni 2001 - 21:37 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Fukd skærm på hjemmeside

Hvordan kan en besøgende på min hjemmeside ved st klik på en knap/link se siden i 200% fuld skærm. Som på www.hackbert.com. Hvis der er nogen der har koden så er jeg meget intereseret!!!
Avatar billede dichael415 Nybegynder
25. juni 2001 - 21:43 #1
.

<!-- TWO STEPS TO INSTALL FULL SCREEN WINDOW:

  1.  Copy the coding into the HEAD of your HTML document
  2.  Add the last code into the BODY of your HTML document  -->

<!-- STEP ONE: Paste this code into the HEAD of your HTML document  -->

<HEAD>

<SCRIPT LANGUAGE=\"JavaScript\">
<!-- Original:  Paul Deron (trombonepaul@yahoo.com) -->
<!-- Web Site:  http://paul1.web.com -->

<!-- This script and many more are available free online at -->
<!-- The JavaScript Source!! http://javascript.internet.com -->

<!-- Begin
function fullScreen(theURL) {
window.open(theURL, \'\', \'fullscreen=yes, scrollbars=auto\');
}
//  End -->
</script>
</HEAD>

<!-- STEP TWO: Copy this code into the BODY of your HTML document  -->

<BODY>

<a href=\"java script:void(0);\" onClick=\"fullScreen(\'full-screen.html\');\">Open Full Screen Window</a>

<p><center>
<font face=\"arial, helvetica\" size=\"-2\"<br>
by <a href=\"\">The JavaScript Source</a></font>
</center><p>

<!-- Script Size:  0.86 KB -->
Avatar billede dichael415 Nybegynder
25. juni 2001 - 21:45 #2
.

Det var vist det ;-)

//Greetings From -=[^Snoopy^]=-²ºº¹

www.dichael.dk
Avatar billede someone Nybegynder
26. juni 2001 - 10:00 #3
Jeg tester det lige! Hvis det virker er du 250 point rigere!!!

SomeOne
Avatar billede prodic Mester
26. juni 2001 - 11:21 #4
Mener du i 200% forstørrelse eller bare en normal FullScreen???

Der er en stor forskel...
Avatar billede prodic Mester
26. juni 2001 - 11:25 #5
Hvis det bare er et normalt vindue(FullScreen) kan du f.eks lave det her :
http://www.builder.dk/builders/windowbuilder.asp