Avatar billede kennethjohnsen Nybegynder
11. september 2008 - 08:59 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Reverse engineer Paradox database

Er der nogle der kender et godt værktøj til at reverse-engineer paradox databaser?

Jeg har prøvet nogle forskellige (TOAD data modeler, ModelRight osv.), men de flest understøtter ikke Paradox (nogle ikke engang ODBC), og dem der gør, fejler ved nogle af tabellerne, så de simpelthen ikke importeres.

Mvh. Kenneth.
Avatar billede arne_v Ekspert
11. september 2008 - 12:41 #1
Kan du importere den ind i MS Access og reverse engineere derfra ?
Avatar billede kennethjohnsen Nybegynder
11. september 2008 - 13:46 #2
Jeps. Det kunne jeg.
Det var lige hvad jeg havde brug for.

Smid lige et svar for pointene.

Mvh. Kenneth.
Avatar billede arne_v Ekspert
11. september 2008 - 14:02 #3
svar