Avatar billede zikvar Nybegynder
10. september 2008 - 20:43 Der er 3 kommentarer

Læreplads Hos Mermaid Technology A/S

Hej, Jeg har lige fået tilbudt en læreplads hos Mermaid.
Er der nogen som af Jer som har arbejdet hos mermaid eller kender nogen som har gjort/gør. - For vil utrolig gerne vide hvordan det er at arbjede som it-supporter lærling hos det firma..

Har hørt at det generelt skulle være ret kedeligt og monotomt at arbjede for størrer virksomheden. Men det skal lige sige, at der "kun" er 25 ansatte i den afdeling jeg bliver tilknyttet ( i Glostrup)
Avatar billede leif Seniormester
10. september 2008 - 21:12 #1
Om en IT-supporter er kedelig i en større virksomhed, det er vel anpå hvad du forventer med IT, min erfaring er generelt at IT langt fra monotomt arbejde, nok med mindre det er fordi man samler ens maskiner dagen lang eller, men hører jeg ordet support hører jeg langt fra kedeligt (Skal dog siges at jeg sidder i en 1 mands IT afdeling)
Avatar billede zikvar Nybegynder
10. september 2008 - 21:22 #2
Jeg har bare hørt at man let kan blive "låst fast" .. Så man bare sidder og tager imod telefonopkald dagen lang, og at man ikke for nogen certifikater eller kurser.
Avatar billede leif Seniormester
10. september 2008 - 21:38 #3
Det er vel ofte individuel forhandling med din arbejdsgiver, jeg "gider" ikke kurser pt. da arbejdsbyrden ikke tillader det, men til gengæld vælger jeg på eget initaitiv at læse nogen ting på selvstudie uden for arbejdstiden