Avatar billede moning Nybegynder
10. september 2008 - 15:45 Der er 2 kommentarer

Højopløslig logo i signatur

Hej I kloge hoveder
Jeg har en kunde som MEGET GERNE vil have deres email signatur logo til at være pænt når man printer en mail ud!

Jeg har prøvet at vedhæfte et signatur logoet i højopløslig og jeg har prøvet at få logoet hentet fra en server... Men når man sender logoet til en anden mail konto er det som om at logoet bliver konverteret til 72 dpi. Når jeg får logoet vedhæftet, vedhæfter den to udgaver af logoet en højopløsligt og et lav opløsligt, men når jeg printer mailen ud, bruges den lavopløslige...

Agggh, hjælp! :-)

Venligst Moning :-)
Avatar billede vejmand Juniormester
10. september 2008 - 16:10 #1
Avatar billede moning Nybegynder
12. september 2008 - 17:08 #2
Hej Vejmand Jeg ved godt hvordan man indsætter signaturen, jeg kan bare ikke få logoet som f.eks er 150 dpi blive ved med at være det, når jeg sender mailen ud til nogen. Så er det som om den konverterer til 72 Dpi og det ser ikke pænt ud når jeg printer mailen ud!