Avatar billede uas Nybegynder
10. september 2008 - 13:53 Der er 6 kommentarer

Formatering i mailto:

Hej

Er det ikke muligt at lave formatering i mailto: body?

Noget i stil med: mailto:someone@somewhere.com?subject=Test&body=<strong>Hej</strong>

Når jeg laver ovenstående skriver den <strong>Hej</strong> i body teksten og ikke bare Hej med fed skrift.

Men kan det overhovedet lade sig gøre?
Avatar billede Slettet bruger
10. september 2008 - 13:58 #1
Ikke ummidelbart af hvad jeg ved, for når du skriver tagsene "<" / ">" laver den det om til "&lt;b&gt;" & "&lt;/b&gt;" så den kan vise "<" & ">" i selve vinduet.
Avatar billede Slettet bruger
10. september 2008 - 13:59 #2
Den laver selv et span tag, når du bruger den indbygget "Fed" funktion der er i Outlook, men kan du jo heller ikke lave da < & > bliver konverteret.
Avatar billede uas Nybegynder
10. september 2008 - 14:06 #3
ok.

Jeg mente heller ikke selv det var muligt, men det kunne jo være der var en snedig måde at gøre det på. Skulle bare lige have det bekræftiget. Så må jeg igang med et mail komponemt som Jmail istedet.

Smid lige et svar, så du kan få point.
Avatar billede Slettet bruger
10. september 2008 - 14:09 #4
Nej tak ikke for den lille smule.
Avatar billede Slettet bruger
10. september 2008 - 14:21 #5
Det er heller ikke alle mailprogrammer som understøtter syntaksen med ?subject
Avatar billede Slettet bruger
11. september 2008 - 13:54 #6
Det ved jeg så ikke noget om, det troede jeg ellers selv.
Men har ikke rigtigt brugt det.