Avatar billede hasse16 Nybegynder
08. september 2008 - 20:02 Der er 2 kommentarer

Batterimåler, hastighedskontrol til CPU og køb af batteri

Kære Alle,

Jeg har tre spørgsmål, som jeg håber, at nogen kan hjælpe mig med.

1. Jeg vil gerne have en batterimåler, lidt ala den man finder på IBM-laptops (altså den skal ligge i proceslinien) - jeg er tidligere blevet anbefalet en, men kan ikke huske, hvad den hedder??

2. Findes det et program til Vista, hvor man kan styre hastigheden på ens CPU alt efter behov (altså at den selv sætter hastigheden op, når der er behov for det)

3. Nogen der ved hvor jeg kan købe et batteri til en AMILO pro v3205??
Avatar billede tonygk Nybegynder
09. september 2008 - 14:57 #1
1- Der findes rigtig mange programmer til battriet fx.
http://www.tucows.com/preview/505527
Du kan ellers komme på download.com eller tucows.com og skrive fx. Laptop Battery Monitir eller lign.
2- Igen igen ligesom nr. 1 findes der tusindvis af programmer til det. du kan fx. søge CPU Control på google søgefelt, og vælge det du bedst kan lide.
3- Her kan du købe batteriet og deres pris er virkelig rimligt.
http://www.duracelldirect.dk/baerbar-notebook/fujitsu-siemens/amilo-pro-v3205-batteri-adapter-oplader.html
Avatar billede tonygk Nybegynder
09. september 2008 - 14:58 #2
Tilføjelse.
Jeg mente Monitor og ikke Monitir  ;-)
Det er et originalt batteri.