Avatar billede mukeer Nybegynder
08. september 2008 - 01:57 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

den går i sort fatter ikke lige hvorfor

Heeey jeg har lige formateret min computer (sidder på min bærbar)

da jeg havde formateret min computer da det der kommer med den blå skærm hvor man kan se hvor mange % den er kommer den og siger den ikke kunne fordi min disk var beskade og så tager jeg den hurtig af de 2 man kan vælge og så blever den 100 % så kommer det der hvor den vil genstarte  så siger min skærm der er ikke noget singnal og går i standby så hente jeg min storbrors skærm den gør det samme så prøver jeg og kører den over mit TV men komme ringen skærm billide er total lost her håber i kan hjælpe mig håber i kan forstå mig der ude :) det er efter den der der tæller ned til og genstart dette problem opstår :)
Avatar billede Jensen DK Novice
08. september 2008 - 07:34 #1
Har du formateret styresystemet?
Avatar billede mukeer Nybegynder
08. september 2008 - 13:00 #2
ja windows xp ?
Avatar billede Jensen DK Novice
08. september 2008 - 13:30 #3
Prøv at boote op på din XP skive.
Avatar billede Jensen DK Novice
08. september 2008 - 13:34 #4
Hvad var grunden til at du formaterede XP? og har du en anden HD du kan prøve, hvis den ikke vil boote på skiven, du kan altid bagefter lave en chkdsk af din formaterede HD.
Avatar billede mukeer Nybegynder
08. september 2008 - 14:40 #5
jamen det er bare når jeg tænder min skærm går den på standby min skræm kan ikke se noget eller gører noget = /
Avatar billede mukeer Nybegynder
08. september 2008 - 14:44 #6
formateret den forid jeg havde en mistake om en keylogger =)
Avatar billede mukeer Nybegynder
08. september 2008 - 17:10 #7
Hey drenge nu virker den rykket lidti  mit grafik kort gav hende lidt kærlighed så gad hun sku godt igen :)

men en der kan fortælle mig hvordan jeg give de der potins ud ? ;S
Avatar billede Jensen DK Novice
08. september 2008 - 17:27 #8
Du kan læse her hvordan man giver point / lukker sine spørgsmål.

http://expfaq.dk/behandling_af_svar#behandling_af_svar