Avatar billede jonas-dk Nybegynder
06. september 2008 - 13:09 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

TV med digital tuner til cabel tv

Hej jeg har lige 6000kr. og vil gerne invistere i et fladskærms tv. Jeg er på udkig på et som holder sig inden for mit budget og det skal have digital tuner til cabel tv. Udover det må det minimum være 32".
Avatar billede Slettet bruger
06. september 2008 - 13:47 #1
så skal du have et sony tv de har cable tuner indbygget
Avatar billede jonas-dk Nybegynder
06. september 2008 - 13:49 #2
kan du give mig nogle eksempler?
Avatar billede Slettet bruger
06. september 2008 - 13:50 #3
Avatar billede Slettet bruger
06. september 2008 - 13:51 #4
set hos lcd.dk

godpris.dk kan ikke anbefales og handle ved de har rådgivet mit dårligt under en handel så det endte med et tv der ikke kunne det de sagde .
Avatar billede jonas-dk Nybegynder
06. september 2008 - 14:12 #6
kender du til det tv og set det kørende? er det lækkert? for er 6000kr. ikke lidt meget for et 32" HDready?
Avatar billede Slettet bruger
06. september 2008 - 14:23 #7
designet fejler ikke noget ligeledes remoten er pæn med synlige tekster der er til og læse

billedet og farverne er flotte .

6000 tja jo men der er langt mellem modeller med dvb-c tuner derer ikke så mange der har det og mpeg4 tuner indbygget
Avatar billede jonas-dk Nybegynder
06. september 2008 - 14:26 #8
nej det lækkert nok. Jamen jeg tror jeg vil læse lidt om det så :) tak for svaret.
Avatar billede Slettet bruger
06. september 2008 - 14:36 #9
takker

men tag ud og se skærmen og prøv det af

går ud fra du er på kabel der er ved og gå over til dvb-c eller er på yousee
Avatar billede jonas-dk Nybegynder
06. september 2008 - 14:42 #10
jeg har ihvertfald yousee. så det går jeg ud fra. Har godt hørt at det er noget med de laver helt nye tunere. Ville det være dumt at gå ud og invistere i et nu så?
Avatar billede Slettet bruger
06. september 2008 - 14:49 #11
hvis du har yousee modtager du dit signal via deres set top boks ,hvis yousee skulle skifte system vil du få ny boks fra dem .

vedr de nye tunere så er det på dtt nettet som starter med mpeg4 systemet 1 nov 2009 men det er kun brugbart hvis man har egen uhf antenne, om sony kan køre på dette system med mpeg4 dette spørgsmål har jeg ude hos boxer.se og venter svar på  .

om du skal købe eller ej hvad mål vil du pt opnå ,hvis det blot er for at slippe for en boks under tv´t så vent
Avatar billede jonas-dk Nybegynder
06. september 2008 - 14:53 #12
super
Avatar billede jonas-dk Nybegynder
06. september 2008 - 14:54 #13
hvad koster disse tuner bokse gennemsnitligt?
Avatar billede Slettet bruger
06. september 2008 - 15:46 #14
yousee ?

det kræver du har tv via dem

http://yousee.dk/
Avatar billede Slettet bruger
06. september 2008 - 15:47 #15
mente du dtt tunere i mpeq4

disse er ikke påmarkedet endnu de første kommer i oktober problemet er det skal være godkendt af boxer som står for det danske dtt net da det er dem der skal drive nettet
Avatar billede Slettet bruger
06. september 2008 - 18:48 #16
kig lige i den nye bilka avis der er udkommet idag ,der er 2 modeller med dvb-c tuner en sony og en samsung

sonyen er til samme pris men større skærm
Avatar billede jonas-dk Nybegynder
07. september 2008 - 13:44 #17
super jeg vil kigge på det så :)
Avatar billede Slettet bruger
10. september 2008 - 12:14 #18
så kom svaret fra boxer.se

Vi arbejder i øjeblikket på at få testet og godkendt så meget MPEG4 modtage udstyr som muligt. Vi regner med at de første Boxer godkendte TV vil blive annonceret på vores hjemmeside i oktober. Boxer kan kun garantere modtageudstyrs kompatibilitet med Boxer på det godkendte udstyr.

De venligste hilsner

Boxer