Avatar billede luigi Nybegynder
06. september 2008 - 07:45 Der er 2 kommentarer

Megaupload.com - Ingen upload!!

Hej!

Jeg har tilmeldt mig hjemmesiden megaupload.com, men jeg kan ikke få mine computere til at uploade.!

Jeg har prøvet ved hjælp af webbrowseren, og jeg har prøvet med deres program megamanager. Men den vil ikke uploade noget som helst.

Jeg har købt et platin abonnement, så derfor er jeg lidt ked af det ikke virker.

Jeg har åbnet port, 80,89,800,1723 i min Dlink-655 router, samt accepteret upload fra megaupload i min bitdefender firewall.

Ved brug af programmet siger den fejlkode 2,
(The request to upload the file has timed out. Make sure that your proxy/ISP permits direct outgoing TCP connections to port 89. We may also be experiencing a temporary outage, so please try again later.)

Håber der er nogen som kan hjælpe mig.!
Er der noge
Avatar billede ejldk Nybegynder
06. september 2008 - 10:09 #1
Prøv at skrive til deres support, de burde kunne hjælpe dig!
Avatar billede luigi Nybegynder
07. september 2008 - 11:45 #2
Det har jeg prøvet, men de er ikke så hjælpsomme.!!

De siger bare at de ikke har hørt lignende problemer.!

Jeg har ingen problemer hvis jeg bruger et andet program som filefactory.