Avatar billede richter1 Nybegynder
05. september 2008 - 16:13 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

ombyt linier fra top til bund.

Hvordan løser jeg følgende problem:
jeg har en område, som består af et variabelt antal linier. jeg skal have vendt området således at sidste linie bliver til første linie, næstsidste linie til anden linie osv. områdets placering skal være det samme som før ændringen - der skal blot vendes op og ned på siden. Hvordan løses det?
Avatar billede excelent Ekspert
05. september 2008 - 19:42 #1
I første ledige kolonne til højre for dine data tast
1 i række 1 2 i række 2 osv så langt ned du har data

Marker alle dine data incl. den nye kolonne og sorter
hele området efter denne tal-kolonne stigende
Avatar billede excelent Ekspert
10. september 2008 - 21:14 #2
?
Avatar billede richter1 Nybegynder
27. september 2008 - 07:59 #3
Undskyld den lange reaktionstid, men har været udenlands på en opgave - :=))
Dit svar er helt perfekt, så tak for det - point er på vej.
I mellemtiden er min opgave blevet lidt mere kompliceret, men det kommer der et nyt spørgsmål på. Håber du vil prøve at hjælpe mig med det.