Avatar billede elisen Nybegynder
04. september 2008 - 20:31 Der er 5 kommentarer

Hjælp - Trådløst internet

Hey..
Jeg har fået cybercity internet og kører over en lille boks, hvor jeg har et internet kabel op i computeren.. men når jeg prøver at køre over en router kommer der ikke net.. skal man gøre noget bestemt?? På forhånd tak
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. september 2008 - 20:41 #1
Du er her : Eksperten : Spørgsmål & Svar : Hardware :: Skærme

Opret lige i korrekt kategori :)
Avatar billede bufferzone Praktikant
04. september 2008 - 20:44 #2
Og opret med lidt flere oplysninger som f.eks.

hvordan køre du over en router, hvilken router, hvordan er routeren forbundet når du forsøger, er der andre computere på nettet, hvilket abonnement har du (fast ip eller dynamisk og hvor mange ip adresser), har routeren NAT, er det konfigureret ordentligt, har du trådløs forbindelse til routeren eller er det forbindelsen mellem routeren og nettet der er problemet
Avatar billede elisen Nybegynder
04. september 2008 - 21:44 #3
undskyld mig, men hvis jeg vidste alle de ting, ville jeg nok også kunne finde ud af at sætte den til :s.. det hele er sort snak for mig
Avatar billede peet-49 Novice
05. september 2008 - 07:40 #4
Sluk for router og modem i ca.10 sekunder, tæn igen-vent til alle lamper er ok, så prøv igen.
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. september 2008 - 09:17 #5
Power cycle modem og router:
Sluk modem derefter sluk router. Tænd modem opg vent på den er oppe, tænd så router